دستکش برزنتی

دستکش برزنتی یکی از انواع مختلف دستکش کار است.
داشتن دستکش ایمنی یکی از ضرورت های محیط های صنعتی و کارگاهی است و این امر مهم بر هیچکسی پوشیده و پنهان نیست .
به دست کردن دستکش کار از بروز آسیب و صدمه به دست های ارزشمند شما جلوگیری می کند و یا حداقل تا حد قابل قبولی احتمال آسیب را کاهش می دهد.

دستکش کف چرم پشت برزنت کف دوبل
دستکش کف چرم پشت برزنت
دستکش طرح کره ای دوبل
دستکش تمام چرم طرح کره ای
دستکش تمام چرم دوبل
دستکش تک انگشتی تمام چرم
در ادامه خواهید خواند:

دستکش برزنتی چیست؟

داشتن دستکش ایمنی یکی از ضرورت های محیط های صنعتی و کارگاهی است و این امر مهم بر هیچکسی پوشیده و پنهان نیست که یکی از انواع مختلف این دستکش ها دستکش برزنتی است.

به دست کردن دستکش کار از بروز آسیب و صدمه به دست های ارزشمند شما جلوگیری می کند و یا حداقل تا حد قابل قبولی احتمال آسیب را کاهش می دهد.

دستکش های کار، به سبب موارد کاربرد گسترده در کارگاه ها و شرایط کاری مختلف، از متریال و مواد گوناگون و متنوعی ساخته می شوند. بطور عمده دستکش کار را از مواد زیر می سازند:

پارچه: انواع پارچه مانند پارچه کتان، پارچه نخی، پارچه برزنتی و حتی پارچه آلومینیومی در تولید دستکش کار استفاده می شوند. گاهی به منظور بالاتر بردن مقاومت دستکش ایمنی در هنگام کار، از روکش هایی از جنس نیتریل یا لاتکس نیز استفاده می شود.

معرفی دستکش برزنتی

چرم: دومین ماده رایج در تولید و ساخت دستکش کار، چرم می باشد. چرم گاوی دباغی شده، به دلیل مقاومت و دوام بالا در برابر اجسام خارجی، برای تولید دستکش ایمنی بسیار مناسب است. البته گاها از چرم بز هم برای ساخت و تولید انواع خاصی از دستکش استفاده می شود.
لاستیک: سومین ماده پر کاربرد و رایج و متداول در ساخت دستکش کار، لاستیک مصنوعی ( Synthetic Rubber ) و لاستیک طبیعی ( Ruuber ) که به نیتریل نیز شهرت دارد می باشد. در ضمن دستکش های تولید شده از پی وی سی را هم می توان در این گروه دسته بندی کرد ….

حالا و پس از ذکر این مقدمات و اطلاعات، قصد داریم محصولی با مقاومت بالا و کیفیت، برای انجام کارهای خشن و سخت، از گروه دوم را به نام دستکش برزنتی به حضورتان معرفی کنیم:

دستکش برزنتی کف دوبل کف چرمی GSE

این نوع دستکش کار، بصورت ترکیبی از پارچه برزنتی و چرم گاوی طراحی و تولید می شود. به این صورت که، نواحی در معرض برخورد و خطر با اجسام سخت از چرم ساخته می شوند مانند کف انگشتان و دست، و نواحی دیگر از پارچه برزنتی مقاوم و ضخیم مثل مچ دست و پشت دست. کارهای با ریسک بالا و سنگین همچون جا به جایی ورق های کاغذی و فلزی، بدون هیچ گونه خطری با دستکش برزنتی قابل انجام می باشند.
در هنگام استفاده از دستکش برزنتی احساس آرامش و امنیت ناشی از در دست داشتن یک محافظ مقاوم و ضخیم را خواهید داشت. این حس امنیت به سبب ضخامت بالای برزنت و چرم بکار رفته در ساختار دستکش برزنتی به شما دست می دهد. ولی از طرفی کار با این دستکش برزنتی کف چرمی، یک محدودیت به همراه دارد و آن اینکه:
انگشتان دست های شما در هنگام کار با دستکش برزنتی، آزادی عمل زیادی ندارند و خیلی راحت و به آسانی با هم در ارتباط نیستند، مثلا یک مهره یا پیچ کوچک را نمی توان راحت با دو انگشت سبابه و شست نگه داشت و در جای خود بست. همانطور که در مطالب بالا هم ذکر شد، اصولا دستکش های چرمی، برای انجام کارهای سنگین و خشن مناسب هستند.
در صورتی که قصد دارید کار های سبک تر مانند تعمیرات وسایل منزل یا بستن پیچ های مدارات الکترونیکی را انجام دهید، می توانید از دستکش کار کف مواد و یا دستکش ضد برش هم استفاده کنید که جنس لطیف تر و نازک تری دارند و انگشتان دست حس همکاری بیشتری با یکدیگر دارند.
همان گونه که توضیح داده شد، قیمت دستکش برزنتی کف چرمی به دلیل مواد اولیه نسبتا گران، قیمت مانند برزنت و چرم از سایر دستکش های این دسته بیشتر است و مقاومت بسیار بالاتری و زیاد در هنگام کار از خود نشان می دهد.

 

بیشتر بخوانیم : قیمت دستکش کار

انواع دستکش برزنتی

دستکش های برزنتی در سایز ها و انواع مختلف تولید می شوند تا برای استفاده همه افراد با شرایط کاری متنفاوت، مناسب باشند.
در اینجا به معرفی انواع دستکش برزنتی می پردازیم:

بیشتر بخوانیم : دستکش جوشکاری

کاربرد دستکش برزنتی

کاربرد دستکش برزنتی در مشاغل مختلف بسیار است. این دستکش به سبب طراحی مهندسی شده و نوع دوخت آن توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

افرادی که بیشتر با فعالیت های صنعتی سر و کار دارند، اکثرا اسم دستکش های برزنتی را شنیده اند.
دستکش برزنتی یک تکه ساخته می شود و کیفیت دوخت بالایی دارد. این دستکش یک نرمی و ظرافت خاص خوبی برای دست ایجاد می کند که آن را مناسب برای کاربرد های با مدت زمان طولانی مناسب کرده است.

به طور کلی این دستکش یک دستکش همگانی است که برای بسیاری از کار های صنعتی مناسب به نظر می رسد، اما باید توجه داشت این دستکش ها یک کاربرد خاص هم دارند و آن هم کاربرد در صنایعی مثل فولاد است که کاربرد ضروری و خاص دارد.

کاربرد دستکش برزنتی

پس به طور کلی این دستکش بیشتر در مواردی همچون کار های مکانیکی، تولیدی ها، کارگاه ها، کارخانجات و … استفاده می شود که همانطور که گفته شد کاربرد اصلی آن در صنایع فولاد است.

البته تولید دستکش برزنتی فقط برای استفاده در کارخانه های فولاد نیس و هر شخص با توجه به نیاز خود می تواند از دستکش برزنتی، استفاده مورد نیاز را داشته باشد مثلا استفاده از این دستکش برای کسانی که با اجسام تیز و داغ سر و کار دارند نیز توصیه می شود.

ما هم پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید این دستکش را دارید، بهترین نوع آن و با ضمانت اصالت کالا از ایمن آریان خریداری نمایید.

مزایا استفاده از دستکش برزنتی

مزایا استفاده از دستکش برزنتی این است که به راحتی می ‌توان برای بلند کردن ابزار و وسایل مختلف استفاده کرد و از این نظر از دستکش‌ های ضد برش فولادی عملکرد بهتری دارد. به این خصوصیت دستکش ها چنگش می ‌گویند.

در واقع چنگش نشان‌ دهنده قابلیت دستکش برای گرفتن و بلند کردن اجسام است. دستکش برزنتی خصوصیت و ویژگی‌ های مهمی دارد و در بسیاری از صنایع مختلف کاربرد دارد.
از مزایا استفاده از دستکش برزنتی تهویه مناسب آن است. این مزیت باعث شده که دست در هنگام کار تعریق نکند. عرق کردن دست می تواند باعث بروز مشکلات پوستی همچون قارچ شود.

در این نوع از دستکش ها که به دستکش برزنتی شناخته می شوند، دستکش ها دارای یک پوشش مخصوص هستند. نقش این پوشش این است که رطوبت را از بین ببرد.
این پوشش از پارچه ویژه و مخصوصی ساخته شده است تا این تهویه را به خوبی انجام دهد. دستکش برزنتی که از جای معتبری تهیه شده باشد، تهویه خوبی دارد.

این مزیت در هوای سرد دست شما را گرم و در هوای گرم دست شما را خنک نگه می دارد. این مورد باعث افزایش رفاه شما در هنگام کار می شود.

از این رو استهلاک شما در محیط کار به حداقل می رسد. همچنین بازدهی و بهره وری شما نیز افزایش پیدا می کند.

این نوع دستکش یکی از پر طرفدار ترین و پر کاربرد ترین دستکش ها در بازار به شمار می آید. اگر شما هم قصد خرید دستکش برزنتی را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید دستکش برزنتی از یک برند معتبر می باشد. همان گونه که پیش تر هم ذکر کردیم شرکت ایمن آریان همواره کار تولید و فروش بهترین نوع از این اجناس را بر عهده دارد. به همین دلیل مجموعه ما، توانایی ارائه این دستکش ها را با ضمانت اصالت کالا، داریم. همچنین فروش به صورت عمده و با شرایط ویژه به شرکت ها و کارخانجات و کارگاه های همیشه در دستور کار ایمن آریان بوده است. شرکت های بسیار بزرگی محصولات و ادوات مورد نیاز خود را از جمله دستکش برزنتی از مجموعه ایمن آریان تهیه می کنند. ارائه کیفیت و اعتماد و قیمت مناسب همیشه سر لوحه کار ایمن آریان بوده و هست. برای خرید دستکش برزنتی می توانید هم اکنون با شماره تماس های ذکر شده، ما با ما در ارتباط باشید.

فروش عمده دستکش برزنتی و ارزان به خاطر صرفه اقتصادی در صنعت همیشه مورد توجه بوده است. گروه ابزار آلات صنعتی ایمن آریان، کلیه دستکش های خود را به قیمت به صرفه به فروش می رساند تا فروش عمده دستکش برزنتی برای شما عزیزان لذت بخش تر باشد. فروش عمده دستکش برزنتی و با کیفیت و ارزان را با ما تجربه کنید. کلیه دستکش کار های ارائه شده به صورت جزئی و عمده به فروش می رسند.
انتخاب و فروش عمده دستکش برزنتی مناسب برای استفاده در کارخانجات و صنعت همیشه یکی از دغدغه های کارفرمایان و افراد بوده و هست. فروش عمده دستکش برزنتی ارزان هم به دلیل صرفه اقتصادی همیشه مورد توجه بوده است. باید توجه داشت که قیمت دستکش های ارائه شده در بازار که گاها با عنوان ارزان ارائه می شود، هیچ تفاوتی با نمونه های دیگر ندارد. قیمت پایین دستکش ها به دلیل خرید و فروش عمده دستکش برزنتی از کارخانه می باشد.

بیشتر بخوانیم : دستکش کار چرمی

قیمت دستکش برزنتی

همان گونه که توضیح داده شد، قیمت دستکش برزنتی کف چرمی به دلیل مواد اولیه نسبتا گران قیمت مانند برزنت و چرم از سایر دستکش های این دسته بیشتر است و مقاومت بسیار بالاتری و زیاد در هنگام کار از خود نشان می دهد.
سلامت دستان همواره یکی از مهم ترین مسائلی است که باید در کارها رعایت شود. بسیار دیده شده است که به دلیل عدم استفاده از دستکش برزنتی مسائلی نظیر نقص عضو اتفاق افتاده است. لازم به ذکر است که تولیدی ایمن آریان در حال حاضر از بین انواع دستکش های ایمنی تنها به تولید دستکش های
دستکش کف چرم پشت برزنت (مهندسی) و دستکش کف چرم پشت برزنت (طرح کره ای) می پردازد.جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره تلفن های ۰۲۱۵۵۲۵۷۹۱۳ تماس بگیرید

فروشگاه اینترنتی دستکش برزنتی

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری امروزه بسیار خرید ها غیر حضوری و با کمک اینرنت صورت می گیرد، پس بدیهی است که برای خرید دستکش های ایمنی نیز به سایت های اینترنتی سر بزنیم. حال این سوال پیش می آید که کدام فروشگاه اینترنتی دستکش برزنتی خوب است؟
در پاسخ باید بگوییم از مهم ترین ویژگی های سایت مناسب برای ثبت سفارش دستکش، معتبر بودن و پشتیبانی به موقع و مناسب آن است.

در خرید اینترنتی دستکش از فروشگاه اینترنتی دستکش برزنتی باید توجه داشت که دستکش استاندارد های مربوطه را داشته باشد.

بنابراین، انتخاب و خرید از سایتی معتبر بسیار حائز اهمیت است. شرکت ایمن آریان با ارائه مشاوره و راهنمایی جهت ثبت سفارش آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. 

لازم به ذکر است که تولیدی ایمن آریان در حال حاضر از بین انواع دستکش های ایمنی تنها به تولید دستکش های
دستکش کف چرم پشت برزنت (مهندسی) و دستکش کف چرم پشت برزنت (طرح کره ای) می پردازد.جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره تلفن های ۰۲۱۵۵۲۵۷۹۱۳ تماس بگیریدو برای ارتباط با کارشناسان و ثبت سفارش از طریق کارشناسان بخش فروش، به وبسایت ایمن آریان به نشانی زیر مراجعه نمایید.
www.imenarian.com

موقعیت مکانی شرکت تولیدی ایمن آریان در تهران

سخن پایانی:
در این مقاله به بررسی دستکش برزنتی و ویژگی های آن پرداختیم. با توجه به کاربرد نسبتا وسیع این دستکش ها در مشاغل مختلف، نیاز است که اطلاع کافی در رابطه با این دستکش داشته باشیم تا از هدر رفت هزینه و خریدی اشتباه جلوگیری شود.

سوالات متداول دستکش برزنتی

کاربرد دستکش برزنتی در مشاغل مختلف بسیار است. این دستکش به سبب طراحی مهندسی شده و نوع دوخت آن توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

افرادی که بیشتر با فعالیت های صنعتی سر و کار دارند، اکثرا اسم دستکش های برزنتی را شنیده اند.
دستکش برزنتی یک تکه ساخته می شود و کیفیت دوخت بالایی دارد. این دستکش یک نرمی و ظرافت خاص خوبی برای دست ایجاد می کند که آن را مناسب برای کاربرد های با مدت زمان طولانی مناسب کرده است.

به طور کلی این دستکش یک دستکش همگانی است که برای بسیاری از کار های صنعتی مناسب به نظر می رسد، اما باید توجه داشت این دستکش ها یک کاربرد خاص هم دارند و آن هم کاربرد در صنایعی مثل فولاد است که کاربرد ضروری و خاص دارد.

مزایا استفاده از دستکش برزنتی این است که به راحتی می ‌توان برای بلند کردن ابزار و وسایل مختلف استفاده کرد و از این نظر از دستکش‌ های ضد برش فولادی عملکرد بهتری دارد. به این خصوصیت دستکش ها چنگش می ‌گویند.

در واقع چنگش نشان‌ دهنده قابلیت دستکش برای گرفتن و بلند کردن اجسام است. دستکش برزنتی خصوصیت و ویژگی‌ های مهمی دارد و در بسیاری از صنایع مختلف کاربرد دارد.
از مزایا استفاده از دستکش برزنتی تهویه مناسب آن است. این مزیت باعث شده که دست در هنگام کار تعریق نکند. عرق کردن دست می تواند باعث بروز مشکلات پوستی همچون قارچ شود.

و…….

قیمت دستکش برزنتی کف چرمی به دلیل مواد اولیه نسبتا گران قیمت مانند برزنت و چرم از سایر دستکش های این دسته بیشتر است و مقاومت بسیار بالاتری و زیاد در هنگام کار از خود نشان می دهد.