فروش دستکش

فروش دستکتش موضوعی ایست که در این مقاله یه طور کامل به شرح آن پرداخته ایم برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

دستکش کف چرم پشت برزنت کف دوبل
دستکش کف چرم پشت برزنت
دستکش طرح کره ای دوبل
دستکش تمام چرم طرح کره ای
دستکش تمام چرم دوبل
دستکش تک انگشتی تمام چرم
در ادامه خواهیم خواند:

فرایند فروش دستکش

قبل از پرداختن به موضوع فروش دستکش، ابتدا بهتر است آشنایی نسبی نسیبت به این محصولات پر کاربرد داشته باشیم.

دستکش ها انواع بسیار متنوع و مختلفی دارند و به تبع این کاربرد های زیاد و متنوعی هم دارند.

برای مثال از دستکش ورزشی در فعالیت های ورزشی مانند دستکش دروازه بانی فوتبال استفاده می شود و یا از دستکش زمستانی ورزشی در ورزش های برفی همچون اسکی به کار برده می شود.

گونه ای دیگر از دستکش ها، دستکش های چرمی زنانه و مردانه هستند که معمولا جنبه تزئینی و نیز گاها حفاظت از دستان در برابر سرما را دارند.

جدای از دستکش های نام برده شده انواع دیگری از دستکش ها به نام دستکش های ایمنی وجود دارند که موضوع این مطلب هستند.

دستکش های ایمنی برای حفاظت از دستان کارگران، افراد شاغل در صنایع مختلف و به طور کلی هر کسی که در معرض خطرات و آسیب های دست است، طراحی و ساخته شده اند.

فرایند فروش دستکش

در بازار دستکش های ایمنی را با نام های دیگری چون: دستکش کار، دستکش صنعتی، دستکش کارگری و … می شناسند، پس با شنیدن نام های دیگر این دستکش چندان تعجب نکنید.

این دستکش ها کاربرد های بسیار وسیعی در صنعت دارند. برای مثال از این دستکش ها در بلورسازی، صنایع ذوب آهن، صنایع ساخت خودرو و قطعات آن، جوشکاری، ریخته گری، ساختمان سازی، صنایع بهداشتی و دارویی، صنایع برق، کارخانجات و کارگاه های تولیدی، سرامیک سازی و … کاربرد دارند.

از آنجا که این دستکش ها انواع مختلفی دارند، تفاوت های زیادی در آن ها از جنس مواد اولیه گرفته تا نوع کاربرد وجود دارد، بنابر این در هنگام خرید و فروش دستکش ایمنی باید به این موارد توجه کرد.

حال که دانستیم دستکش کار چیست و چه کاربرد هایی دارد به سراغ فروش دستکش می رویم. به طور کلی بهترین راه فروش دستکش صنعتی هم برای تولیدی ها و هم برای خریدار، مراکز معتبر تولید این دستکش ها هستند، چرا که با حذف واسطه ها قیمت نهایی برای خریدار بسیار مقرون بصرفه تر خواهد بود، علاوه بر این با خرید از مجموعه تولیدی معتبری همچون ایمن آریان، این اطمینان خاطر وجود دارد که دستکش از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و از نظر کیفیت بسیار مناسب می باشد.

پس اگر به دنبال خرید مقرون به صرفه و در کنار آن دسترسی به محصولی با کیفیت هستید از بخش فروش دستکش ایمن آریان غافل نشوید و پس از ارتباط با کارشناسان فروش دستکش ایمن آریان و کسب اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که تولیدی ایمن آریان در حال حاضر از بین انواع دستکش های ایمنی تنها به تولید دستکش های
دستکش کف چرم پشت برزنت (مهندسی) و دستکش کف چرم پشت برزنت (طرح کره ای) می پردازد.جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره تلفن های ۰۲۱۵۵۲۵۷۹۱۳ تماس بگیرید

بیشتر بخوانیم : دستکش کارگری

انواع دستکش

همان گونه که در بخش فروش دستکش اشاره شد، انواع دستکش ها در بازار موجودند از ورزشی گرفته تا دستکش ها که هر کدام هم کاربرد خاص خود را دارند.

خود دستکش های کار انواع بسیار مختلف و متنوعی دارند که در خرید و فروش دستکش، باید به نوع آن و کاربرد آن توجه داشت تا بهترین انتخاب ممکن، متناسب با کار مورد نیاز را داشت.
در این بخش به انواع دستکش صنعتی می پردازیم تا شما عزیزان در هنگام خرید و فروش دستکش دچار اشتباه نشوید.
به طور کلی انواع دستکش ایمنی را می توان در سه دسته بندی از لحاظ کاربرد، جنس و مشاغل قرار داد.

هر کدام از این دسته بندی ها ضرورری و مهم است و ممکن است که بعضی از دستکش ها جنس یکسان داشته باشند و در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

بیشتر بخوانیم : دستکش برزنتی

قیمت انواع دستکش

یکی از موضوعاتی که در فروش دستکش باید مورد توجه قرار بگیرد، قیمت انواع دستکش ایمنی است.

با توجه به اینکه، این ابزار بسیار متنوع است، بنابراین در فروش دستکش نمی توان قیمت دستکش ایمنی را بطور مشخص بیان کرد.

چرا که فاکتور های مختلفی از جمله، جنس مواد اولیه، برند تولید کننده، استاندارد های به کار برده شده در ساخت دستکش و … در قیمت دستکش ایمنی موثر اند و نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت.


البته با استعلام از سایت های معتبری همچون سایت ایمن آریان می توان قیمت انواع مختلف و با کیفیت دستکش های ایمنی را استعلام کرد.

برای ارتباط با کارشناسان ایمن آریان به سایت این مجموعه به آدرس www.imenarian.com مراجعه کنید و از بخش تماس با ما، با کارشناسان ما برای استعلام قیمت ارتباط بگیرید.

قیمت انواع دستکش

در سیاست های شرکت های تولیدی و فروش دستکش، برای فروش دستکش مزایایی در نظر گرفته شده است. از آن جا که این شرکت ها بدون واسطه اقدام به فروش می نمایند، بنابر این فروش دستکش توسط این مراکز تولیدی با قیمتی به صرفه تر صورت می پذیرد. پس برای خریدی مقرون به صرفه و مطمئن با ایمن آریان در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است که تولیدی ایمن آریان در حال حاضر از بین انواع دستکش های ایمنی تنها به تولید دستکش های
دستکش کف چرم پشت برزنت (مهندسی) و دستکش کف چرم پشت برزنت (طرح کره ای) می پردازد.جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره تلفن های ۰۲۱۵۵۲۵۷۹۱۳ تماس بگیرید

خرید عمده انواع دستکش

شرکت ایمن آریان برای خرید عمده انواع دستکش برای سازمان ها و کارخانجات خط جداگانه ای در نظر گرفته است و برنامه ویژه ای برای پیگیری این سفارشات دارد.

ایمن آریان که معتبر ترین شرکت در زمینه فروش دستکش و تجهیزات ایمنی و ساخت ابزار آلات چرم در ایران می باشد با فروش و خرید عمده دستکش کار شرایطی آسان برای مشتریان خود به وجود آورده است.
دسترسی آسان، قیمت مناسب و ارسال به موقع، امکانات و مزایایی است که فروشگاه اینترنتی ایمن آریان برای افزایش رضایت مندی مشتریان عزیز خود در خرید عمده دستکش کار فراهم کرده است.
برای اطلاع از قیمت عمده انواع دستکش ایمنی برای خرید عمده دستکش کار می توانید، با ایمن آریان در تماس باشید.

فروشگاه اینترنتی انواع دستکش یکی از راه های تهیه این دستکش است.

اما باید توجه داشت که فروش دستکش در تعداد بالا به طور معمول از طریق ثبت سفارش آنلاین در این حوزه امکان پذیر نیست، چرا که قیمت نهایی دستکش بسته به تعداد و نوع دستکش سفارش داده شده، تعیین می شود و بسته به آن سفارش ثبت می شود.

بنابر این در حوزه فروش دستکش صنعتی، ثبت سفارش و خرید از طریق ارتباط با کارشناسان و کسب اطلاعات لازم انجام می پذیرد و خرید و فروش دستکش از طریق فروشگاه اینترنتی انواع دستکش چندان مرسوم نیست.

به طور کلی تولیدی ها برای دسترسی و ارائه خدمات بهتر در حوزه فروش دستکش ایمنی، اقدام به ایجاد نمایندگی های فروش دستکش می کنند. یکی از اصلی ترین کاربرد های نمایندگی های فروش دستکش توزیع بهتر محصولات تولیدی شرکت ها در موقعیت ها و شهر های مختلف است. البته بسیاری از شرکت های تولیدی با راهکار هایی چون ارسال مستقیم محصول، از شرکت به شهر های مختلف ایران، توانسته اند خدمات خود را هرچه بیشتر توسعه و گسترش دهند. بنابر این نمایندگی های فروش دستکش، تنها راه توزیع مناسب در فروش دستکش نیست و در کنار آن ارسال مستقیم هم یکی از موارد کاربردی است.

بیشتر بخوانیم : دستکش کف چرم

خرید آنلاین انواع دستکش

همان گونه که در بخش های قبل نیز اشاره شد، خرید آنلاین انواع دستکش چندان مرسوم نیست و اکثر سفارشات از طریق ارتباط با کارشناسان بخش فروش دستکش، صورت می گیرد. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع دستکش کار با واحد فروش دستکش ایمن آریان ارتباط بگیرید و از مزایای فروش تعداد بالا و عمده بهره مند شوید.

 البته تولیدی ایمن آریان در حال حاضر از بین انواع دستکش های ایمنی تنها به تولید 
دستکش کف چرم پشت برزنت (مهندسی) و دستکش کف چرم پشت برزنت (طرح کره ای) می پردازد.جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره تلفن های ۰۲۱۵۵۲۵۷۹۱۳ تماس بگیرید

بهترین نوع دستکش کار

با توجه به اینکه این نوع از دستکش ها (دستکش کار) انواع مختلفی دارند، نمی توان پارامتر های ثابتی برای سنجش همگی آن ها به کار برد، اما بطور کلی بهترین نوع دستکش کار دارای مشخصاتی عمومی است که می توان به آن ها اشاره کرد:
* اگر دستکش از نوع شیمیایی است (مانند دستکش نیتریل و یا بوتیل) باید به خوبی از دستان در مقابل مواد شیمیایی محافظت کنند و تا حد معقولی مانع نفوذ مواد شیمیایی رایج در کارگاه ها و آزمایشگاه ها شوند.
* عمر مفید مناسب از دیگر مشخصات بهترین نوع دستکش کار است که باید به آن توجه کرد. این دستکش ها بسته به نوع، عمر های متفاوتی دارند؛ از چند دقیقه (همچون لاتکس) تا چندین ماه یا حتی چندین سال!

دستکش کار در تهران

به منظوراینکه پرسنل و کارگران یک مجموعه تولیدی بتوانند به دوراز آسیب دیدن دست ها به فعالیت های فیزیکی خود ادامه دهند باید از دستکش های ایمنی کاراستفاده کنند. تجهیزات محافظتی دست دستان شما را از تمامی آسیب های ممکنه در فعالیت های روزانه محافظت میکند و دربرخی مجموعه ها ی ویژه استفاده از آن الزامی میباشد. دستکش های حفاظتی کار در انواع گوناگونی تولید میشوند وهر یک به نوعی میتواند در حفاظت از دستان نقش موثری داشته باشند. دستکش های ایمنی کارنه تنها در مجموعه های تولیدی بلکه در کلیه محیط های کاری خشن مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد بسیاری نیز پیدا کرده است.
مجموعه ی تولیدی ایمن آریان برترین تولید کننده ی تخصصی انواع مختلف محصولات ایمنی چرمی درایران است. تاکید بربرترین بودن ایمن آریان ؛ پشتوانه ای از قدمت، تجربه، تحقیق علمی و میدانی را پشت سر خود دارد. استفاده ازمواد اولیه شرکت های معتبر در صنعت چرم و پارچه و بهره گیری از نیروهای ماهر در تولید، سبب تمایز محصولات تولیدی توسط این شرکت در قیاس با محصولات مشابه در بازار گردیده است.
جهت کسب مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره تلفن02155257913 تماس حاصل فرمایید یا بمنظور کسب مشاوره و خرید حضوری به ادرس – تهران، بزرگراه سعيدي، شهرك صنعتي چهاردانگه، خيابان هفتم آهنكاران (خيابان پانزدهم) – مراجعه بفرمایید .همکاران ما در شرکت تولیدی ایمن آریان همواره آماده پاسخ گویی شما عزیزان می باشند..

موقعیت مکانی شرکت تولیدی ایمن آریان در تهران


سخن پایانی:

در این مطلب سعی شد در رابطه با فروش دستکش ایمنی، نکاتی بیان شود تا شما عزیزان تجربه خریدی خوب را داشته باشید. باز هم تاکید می شود که با خرید از مجموعه های تولیدی دستکش ایمنی، علاوه بر آسودگی خاطر از کیفیت دستکش ها، ب دلیل حذف واسطه ها، خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت. اگر سوال و یا نیاز به راهنمایی در حوزه فروش دستکش دارید، می توانید با کارشناسان ایمن آریان در ارتباط باشید.

سوالات متداول فروش دستکش

به طور کلی بهترین راه فروش دستکش صنعتی هم برای تولیدی ها و هم برای خریدار، مراکز معتبر تولید این دستکش ها هستند، چرا که با حذف واسطه ها قیمت نهایی برای خریدار بسیار مقرون بصرفه تر خواهد بود، علاوه بر این با خرید از مجموعه تولیدی معتبری همچون ایمن آریان، این اطمینان خاطر وجود دارد که دستکش از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و از نظر کیفیت بسیار مناسب می باشد.

به طور کلی انواع دستکش ایمنی را می توان در سه دسته بندی از لحاظ کاربرد، جنس و مشاغل قرار داد.

هر کدام از این دسته بندی ها ضرورری و مهم است و ممکن است که بعضی از دستکش ها جنس یکسان داشته باشند و در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

با توجه به اینکه این نوع از دستکش ها (دستکش کار) انواع مختلفی دارند، نمی توان پارامتر های ثابتی برای سنجش همگی آن ها به کار برد، اما بطور کلی بهترین نوع دستکش کار دارای مشخصاتی عمومی است که می توان به آن ها اشاره کرد:
* اگر دستکش از نوع شیمیایی است (مانند دستکش نیتریل و یا بوتیل) باید به خوبی از دستان در مقابل مواد شیمیایی محافظت کنند و تا حد معقولی مانع نفوذ مواد شیمیایی رایج در کارگاه ها و آزمایشگاه ها شوند.
* عمر مفید مناسب از دیگر مشخصات بهترین نوع دستکش کار است که باید به آن توجه کرد. این دستکش ها بسته به نوع، عمر های متفاوتی دارند؛ از چند دقیقه (همچون لاتکس) تا چندین ماه یا حتی چندین سال!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *