دستکش کف دوبل

دستکش کف دوبل نوعی از دستکش های ایمنی است، که در برخی از حرفه ها مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید رعایت برخی از نکات ایمنی جهت حفظ سلامتی خود و دیگران لازمه شروع یک روز کاری می باشد. اینکه اشخاص چه نوع پوشش ایمنی را استفاده کنند، بسته به نوع آن شغل است.

دستکش کف چرم پشت برزنت کف دوبل
دستکش کف چرم پشت برزنت
دستکش طرح کره ای دوبل
دستکش تمام چرم طرح کره ای
دستکش تمام چرم دوبل
دستکش تک انگشتی تمام چرم
در ادامه خواهیم خواند:

دستکش کف دوبل چیست؟

دستکش کف دوبل نوعی از دستکش های ایمنی است، که در برخی از حرفه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که می دانید رعایت برخی از نکات ایمنی جهت حفظ سلامتی خود و دیگران لازمه شروع یک روز کاری می باشد.

اینکه اشخاص چه نوع پوشش ایمنی را استفاده کنند، بسته به نوع آن شغل است.

برای مثال می توان گفت: لباس دیر سوز، لباس نسوز، شیلد رویت مواد مذاب، دستکش کف دوبل چرمی، مقنعه ریخته گری، آستینچه چرمی، آستینچه نسوز، کلاه نسوز، پابند ریخته گری، دستکش ماری، پابند چرمی، کفش ایمنی نسوز و … هر یک به نسبت شغل مورد نظر جهت حفظ سلامتی افراد از خطرات آن شغل مورد استفاده قرار می گیرند.
دستکش کف دوبل چرم، یکی از انواع مختلف دستکش های کار است که در تعدادی از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد.

دستکش کف دوبل چیست

این نوع از دستکش ایمنی با دارا بودن دو لایه چرم ضخیم و قطور در قسمت کف دستکش ساخته می شود.

علت این دوخت ضخیم و دولایه، افزایش طول عمر، بازدهی بالا، افزایش ضخامت، بالا بردن مقاومت دستکش و مهم تر از همه ایمنی دست ها و انگشتان شما در برابر بروز خطرات احتمالی در حین کار است.

بالا بودن ضخامت این نوع از دستکش ها باعث شده است که در بعضی از شغل ها و صنایع که به حساسیت و دقت بالا نیاز دارند، مورد استفاده قرار گیرند؛ زیرا این نوع از دستکش ایمنی که با نام دستکش کف دوبل ساخته می‌شود، از دستان شما در برابر اشیای تیز به خوبی محافظت خواهد کرد.

دستکش کف دوبل بیشتر از جنس چرم اشبالت شده هستند. دستکش کف دوبل مقاومت بسیار بالایی نسبت به گرما از خود نشان می دهد و به همین سبب نیز برای کاربردهای جوشکاری مناسب است.

تفاوت دستکش کف دوبل با دستکش چرمی معمولی در این است که کف این دستکش یک لایه بیشتر و اضافی دارد و از دست ها بیشتر محافظت خواهد کرد.

لایه چرمی اضافه شده در این دستکش، باعث بالا رفتن مقاومت آنها نسبت به سایش و حرارت شده است. البته این را هم بگوییم انعطاف پذیری این دستکش ها نسبت به دستکش های تک لایه اندکی کاهش پیدا کرده است.

این نوع از دستکش کف دوبل و چرمی به طور معمول در کشورهای ایران، پاکستان یا چین تولید شده و وارد بازار ایران می شوند.

 

 

انواع دستکش کف دوبل

یکی از انواع دستکش کف دوبل به صورت دولایه تولید می شود، که جنس لایه‌ی اول از کتان و لایه‌ی رویی از چرم گاو بسیار با کیفیت است.
در هنگام استفاده از دستکش کار همانند کار های برشکاری و جوشکاری، انگشت اشاره از دیگر انگشتان دست بیشتر در معرض خطر و آسیب است، به همین سبب یک لایه‌ی دیگر بر روی انگشت اشاره‌ی این دستکش به صورت جداگانه برای امنیت بالاتر و بیشتر دوخته شده است.
تمامی قسمت های این دستکش به صورت کامل دوردوزی شده است تا در برابر پارگی، سایش و سوراخ شدن مقاومت بالایی از خود نشان دهند.
باید به این نکته توجه داشته باشید که این نوع از دستکش کف دوبل، به دلیل لایه های ضخیمی که دارد برای انجام کارهای ظریف و نازک پیشنهاد نمی ‌شود.

پیشنهاد کارشناسان وب سایت ایمن آریان این است که اگر به یک دستکش مستحکم و مقاوم برای انجام کارهای سنگین صنعتی مانند تعمیرات نیاز دارید، این نوع از دستکش انتخاب بسیار مناسب و خوبی است تا از دستان شما در برابر صدمات احتمالی در هنگام کار بخوبی محافظت نماید.
از معروف ترین انواع دستکش کف دوبل می توانیم به دستکش کف دوبل نسوز، دستکش کف دوبل برزنتی، دستکش کف دوبل چرمی و دستکش کف دوبل استنلی اشاره کنیم.

هر کدام از این نوع دستکش ها ویژگی های خاص و مربوط به خود را دارند و شما می توانید با توجه به شغل و حرفه ای که مشغول به آن هستید هر کدام از این نوع دستکش هارا انتخاب نمایید.
شما می توانید از طریق همین صفحه برای اطلاعت بیشتر با کارشناسان ما تماس و سفارشات خود را ثبت کنید.

بیشتر بخوانیم : فروش دستکش

کارایی دستکش کف دوبل

دستکش کف دوبل در مشاغل و صنایع حساسی همانند لحیم کاری، جوشکاری، برشکاری، ریخته گری، و … مورد استفاده ی کارگران و صنعتگران قرار می گیرد.

به دلیل حساسیت کاری و خطرناک بودن این مشاغل از نظر وجود جرقه ها، حرارت، شعله ها و حتی مواد مذابی که احتمال دارد در زمان کار به وجود آید، بهترین گزینه استفاده از دستکش کف دوبل چرمی است تا ایمنی شما در برابر این نوع از خطرات به خوبی تامین شود.
مقاوم بودن و نسوز بودن دستکش کف دوبل ها باعث شده است تا کارگران در هنگام کار در معدن نیز، از این نوع دستکش ها استفاده کنند.
دستکش کف دوبل، گاهی به طور ساق بلند نیز طراحی و ساخته می شود. همین ساق بلند بودن باعث می شود تا این دستکش ها در بین جوشکاران طرفداران زیادی را داشته باشد.

ساق های بلند این نوع از دستکش ها، قسمت های بیشتر و طویل تری از دست را می پوشانند و در هنگام کار دست ها در برابر هرگونه پرش جرقه به خوبی محافظت می شوند. همچنان این دستکش ها در برابر اجسام تیز هم به راحتی بریده یا سوراخ نمی شوند و از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند.
دستکش کف دوبل به صورت برزنتی، چرمی و یا ترکیبی از این دو جنس نیز، جهت افزایش مقاومت ساخته می شوند. مناطقی از دست که در معرض خطر و برخورد با اجسام برنده و سخت است، از چرم و نواحی دیگر همانند روی دست، به شکل برزنتی ساخته می شوند.
پس باید بگوییم که یکی از انواع کارایی دستکش کف دوبل، احساس امنیت و آرامش خاطر ناشی از داشتن یک محافظ با ضخامت بالا در هنگام کار را تجربه خواهید کرد.
به طور کلی می توان گفت که ضخیم و دولایه بودن دستکش کف دوبل باعث شده است که برای مشاغل و کارهای سنگین مناسب باشد و مورد استفاده کارگران در این دسته از مشاغل سنگین و حساس قرار گیرند.

از دیگر انواع کارایی دستکش کف دوبل، می توان به ویژگی قطور بودن آن اشاره کرد که در صنایع مختلف توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانیم : دستکش کار

خرید دستکش کف دوبل

افراد همیشه برای خرید اجناس، بدنبال مکان هایی هستند که علی رغم جنس خوب و مناسب، از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه باشد و با اعتماد کامل خرید نمایند.

به شما عزیزانی که در حال حاضر در حال خواندن این متن هستید، توصیه می کنیم که به منظور سفارش، تهیه و خرید دستکش کف دوبل مرغوب، اصل، با کیفیت، و مقرون به صرفه تولیدی ایمن آریان، با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دریافت محصول با کیفیت و مورد رضایت شما، نتیجه اعتماد شما به ماست.
همان گونه که قبل تر هم در متن ذکر شد، دستکش کف دوبل انواع مختلفی دارد، که هرکدام برای شغل و حرفه خاصی استفاده می شوند.

شما عزیزان برای اطلاعات کامل تر در مورد خرید دستکش کف دوبل و کاربرد های آن و انواع دیگر دستکش ها می توانید با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت، در ارتباط باشید.

خرید دستکش کف دوبل

مزایای استفاده از دستکش کف دوبل چیست ؟

دستکش کف دوبل به وسیله چرم مرغوب و محکم گاوی طراحی و تولید شده است و یکی از انواع پرفروش دستکش های ایمنی، به منظور حافظت از دست، در برابر خطرات ایجاد شده در هنگام فعالیت های پرخطر محسوب می شود.

برخی از مزایای استفاده از دستکش کف دوبل به شرح ذیل می باشد:

مقاوم به حرارت بالا
ماندگاری بالا
تماما چرمی
دارای دو لایه چرم اشبالت
محافظت بسیار بالا از دست ها
مقاومت بسیار زیاد در برابر بریدگی، پارگی، ساییدگی، ضرب دیدگی و خراشیدگی
قابلیت استفاده در فعالیت هایی نظیر صنایع و ساختمانی
قیمت بسیار مقرون به صرفه
تنوع سایز و رنگ
طول عمر بسیار بالا و دوام زیاد

فروش دستکش کف دوبل

داشتن دستکش کار یکی از مهم ترین اولویت های یک مهندس یا کارگر در محیط های کاری یا صنعتی است؛ که می بایست حتما با تحقیقات کامل و متناسب با فعالیتی که انجام می شود، دستکش ایمنی مناسب را انتخاب کرد.

در واقع استفاده از دستکش کار مناسب، از وقوع آسیب ها و حوادث های ناگوار برای افراد جلوگیری خواهد کرد و تا حد زیادی احتمال آسیب را کاهش می دهد.

فروش دستکش کف دوبل در ایمن آریان به شکل عمده می باشد و این مهم را برای شما عزیزان فراهم می نماید تا با قیمت کمتر و مناسب تری این نوع از دستکش ها را خریداری نمایید.
تولیدی ایمن آریان انواع دستکش های ایمنی را با کیفیت بالا و قیمت های بسیار مناسب عرضه می کند. فروش دستکش کف دوبل به صورت های مختلفی انجام می شود و یکی از این روش ها، تماس با کارشناسان ما از طریق شماره درج شده در سایت ایمن آریان به نشانی
https://imenarian.com/
می باشد.

لازم به ذکر است که تولیدی ایمن آریان در حال حاضر از بین انواع دستکش های ایمنی تنها به تولید دستکش های
دستکش کف چرم پشت برزنت (مهندسی) و دستکش کف چرم پشت برزنت (طرح کره ای) می پردازد.جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره تلفن های ۰۲۱۵۵۲۵۷۹۱۳ تماس بگیرید

قیمت دستکش کف دوبل در بازار با توجه به عوامل و علت هایی در حال نوسان و تغییر می باشد. مثلاً اگر شما عزیزان جزء خریداران عمده باشید می توانید این نوع از دستکش های ایمنی و مقاوم را به صورت عمده و با قیمت مناسب‌تر تهیه کنید. اگر در این روش تهیه بدون واسطه عمل کنید مطمئناً با هزینه مناسب تری می توانید آن را تهیه کنید. باید توجه کرد که در سایت ایمن آریان قیمت دستکش کف دوبل ذکر نشده است، زیرا تولیدی ایمن آریان و دیگر تولیدی های بزرگ، به دلیل فروش زیاد این نوع از دستکش ها، نمی توانند قیمت مشخصی را ذکر کنند و شما عزیزان می توانید از طریق تماس با ما، از قیمت های این نوع از دستکش ها و خرید عمده آن با قیمت مناسب تری بهره ببرید.
تولیدی ایمن آریان همواره موفق شده است که عرضه و پخش آن ها را به طور مستقیم و غیرمستقیم به نقاط داخلی کشور انجام دهد، که در روند توزیع آن افراد حرفه ‌ای فعالیت داشته اند و توانسته اند در کوتاه‌ ترین زمان ممکن این دستکش ها را در اختیار خریداران و استفاده کنندگان محترم قرار دهند.

البته تولیدی ایمن آریان در حال حاضر از بین انواع دستکش های ایمنی تنها به تولید دستکش های
دستکش کف چرم پشت برزنت (مهندسی) و دستکش کف چرم پشت برزنت (طرح کره ای) می پردازد

جالب است بدانید که فروشگاه اینترنتی همواره ثبت سفارش را به صورت آنلاین انجام نمی دهد! در برخی از اصناف به دلیل عدم امکان فروش اینترنتی، سایت های تولیدی های معتبر همچون ایمن آریان، از طریق ارتباط با کارشناسان فروش، اقدام به فروش و ثبت سفارش می کنند. به این ترتیب که فرد خریدار بعد از مطالعه ویژگی ها و مشخصات محصول مورد نظر در سایت، برای خرید و ثبت سفارش، از طریق راه های ارتباطی متنوع، با کارشناسان فروش تماس می گیرد و نسبت به ثبت سفارش اقدام می نمایید. این نوع فرش مزایا و فواید زیادی از جمله عدم نیاز به مراجعه حضوری را، هم برای فروشنده و هم برای خریدار به ارمغان می آورند. عنصر اعتماد یکی از مهم ترین نکات در جریان خرید در تجارت الکترونیک است، که تولیدی ایمن آریان با سابقه چند دهه کار همواره ثابت کرده است که از قابل اعتماد ترین ها در این حوزه است.

لازم به ذکر است که تولیدی ایمن آریان در حال حاضر از بین انواع دستکش های ایمنی تنها به تولید دستکش های
دستکش کف چرم پشت برزنت (مهندسی) و دستکش کف چرم پشت برزنت (طرح کره ای) می پردازد.جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره تلفن های ۰۲۱۵۵۲۵۷۹۱۳ تماس بگیرید

بیشتر بخوانیم : دستکش کف چرم

دستکش کف دوبل مهندسی

یکی از مزایای دستکش کف دوبل مهندسی این است که تاییدیه وزارت کار را دارد.از همین رو شما بدون نگرانی می توانید این محصولات را تهیه کرده و در شرایط های مختلفی از آن استفاده کنید. مهم ترین ویژگی های این محصولات شامل موارد زیر می شود:

  • مقاومت بالا در برابر سایش، پارگی، حرارت، لغزش، ضربه و…
  • به دلیل استفاده از رویه برزنت، دستکش کف دوبل مهندسی کیفیت بسیار بالایی دارد.
  • طول 30 متری و ساق کوتاه
  • مقاومت بالا در برابر سرما
  • انعطاف پذیری بسیار بالا در دمای غیر مجاز
  • به دلیل انعطاف پذیری بالای دستکش کف دوبل می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه فشاری دست خود را به داخل دستکش وارد کرده و آن را تکان دهید.
  • پوشش بسیار عالی بر روی دستتان ایجاد کرده و از دست های شما به بهترین نحو ممکن مواظبت می کند.
  • وزن سبک و قیمت مناسب دستکش کف دوبل هندسی از مهم ترین مزایای این محصول به شمار می رود.
  • جلوگیری از عرق کردن دست ها در دستکش
  • می توانید مدت طولانی دستکش را به دست کرده و بدون احساس خستگی، مدت طولانی از آن استفاده نمایید.

یکی معتبرترین و خوشنام ترین سایت ها در ایران  www.imenarian.com بوده که این محصولات را با کیفیت بسیار بالایی به فروش می رساند. شما برای اطلاع از قیمت دستکش کف دوبل و خرید آن می توانید به این سایت مراجعه کنید. این دستکش در رنگ ها و مدل های مختلفی وجود داشته و شما با توجه به بودجه و نیاز خود می توانید یکی از این محصولات را سفارش دهید.

تولید دستکش کف دوبل

دستکش های کف دوبل یکی از محکم ترین و مقاوم ترین دستکش ها هستند که در صنایع بسیاری همچون لحیم کاری، جوشکاری، ذوب فلزات و… کاربرد دارند؛ چرا که این محصولات نسوز هستند و به خوبی از دست های شما محافظت می کنند. برای تولید دستکش کف دوبل از چرم گاو ضخیم استفاده کرده و کف دست و انگشتان آن را با استفاده از پارچه برزنت می پوشانند.

دستکش کف دوبل دارای دو لایه ضخیم چرمی بوده و به همین دلیل به عنوان دستکش کف دوبل شناخته می شود. به دلیل دو لایه بودن این محصولات، دستکش کف دوبل مقاومت خوبی در برابر ساییدگی، ضربات، اجسام تیز، حرارت و… داشته و طول عمر طولانی دارند. با توجه به مقاومت بالای این دستکش ها، شما می توانید آن ها را در صنایع مختلفی همچون ساخت و ساز خانه، جابجایی اجسام و… به کار ببرید.

تولید دستکش کف دوبل در پاکستان و چین انجام شده و این کشورها، دستکش ها را به داخل ایران صادر خواهند کرد. این محصولات در رنگ های مختلف و متنوعی وجود دارند و شما با سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید. فروش دستکش کف دوبل در بسیاری از سایت ها و مراکز فروش معتبر انجام می گیرد.

تولید کننده دستکش کف دوبل

استفاده از دستکش کف دوبل در انجام کارهای مختلف پر اهمیت می باشد. همچنین بیشترین حوادثی که در حین کار رخ می دهد، مربوط به استفاده نکردن از همین نوع دستکش کف دوبل می باشد.

با توجه به اینکه دست ها و انگشتان دست از با اهمیت ترین اعضای کمکی بدن ما انسان ها می باشند پس محافظت از آن ها امری ضروری است.
تولیدی ایمن آریان، جزء برترین تولید کننده دستکش کف دوبل می باشد، که این دستکش ها را با مواد اولیه و کیفیت بسیار بالا به تولید می رساند.

دستکش کف دوبل با کاربرد های فراوانی که دارد هم از دستان محافظت می کند و هم اینکه با دوام می باشد.

افرادی که نیاز به این دستکش دارند کافی است به طور مستقیم با شرکت تولیدی در ارتباط باشند تا با کیفیت محصول آشنا شوند؛ و صد البته هزینه کمتری را هم صرف محصول مورد نظر خود کنند.

دستکش کف دوبل در تهران

به منظوراینکه پرسنل و کارگران یک مجموعه تولیدی بتوانند به دوراز آسیب دیدن دست ها به فعالیت های فیزیکی خود ادامه دهند باید از دستکش های ایمنی کاراستفاده کنند. تجهیزات محافظتی دست دستان شما را از تمامی آسیب های ممکنه در فعالیت های روزانه محافظت میکند و دربرخی مجموعه ها ی ویژه استفاده از آن الزامی میباشد. دستکش های حفاظتی کار در انواع گوناگونی تولید میشوند وهر یک به نوعی میتواند در حفاظت از دستان نقش موثری داشته باشند. دستکش های ایمنی کارنه تنها در مجموعه های تولیدی بلکه در کلیه محیط های کاری خشن مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد بسیاری نیز پیدا کرده است.
مجموعه ی تولیدی ایمن آریان برترین تولید کننده ی تخصصی انواع مختلف محصولات ایمنی چرمی درایران است. تاکید بربرترین بودن ایمن آریان ؛ پشتوانه ای از قدمت، تجربه، تحقیق علمی و میدانی را پشت سر خود دارد. استفاده ازمواد اولیه شرکت های معتبر در صنعت چرم و پارچه و بهره گیری از نیروهای ماهر در تولید، سبب تمایز محصولات تولیدی توسط این شرکت در قیاس با محصولات مشابه در بازار گردیده است.
جهت کسب مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره تلفن02155257913 تماس حاصل فرمایید یا بمنظور کسب مشاوره و خرید حضوری به ادرس – تهران، بزرگراه سعيدي، شهرك صنعتي چهاردانگه، خيابان هفتم آهنكاران (خيابان پانزدهم) – مراجعه بفرمایید .همکاران ما در شرکت تولیدی ایمن آریان همواره آماده پاسخ گویی شما عزیزان می باشند..

موقعیت مکانی شرکت تولیدی ایمن آریان در تهران

سخن پایانی:

دستکش کف دوبل از مهم ترین دستکش هایی است که در حین کار و برای امنیت بیشتر برای دست ها باید استفاده کرد. این دستکش ها کاربرد های وسیعی دارند و در کارهای زیادی هم استفاده می شوند؛ پس حتما قبل ازخرید این دستکش ها از انواع آن ها و کاربرد های آنها مطلع شوید.
برای هرچه اطلاع بیشتر از دستکش کف دوبل و انواع دیگر دستکش، با ایمن آریان در ارتباط باشید.

سوالات متداول دستکش کف دوبل

دستکش کف دوبل نوعی از دستکش های ایمنی است، که در برخی از حرفه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت دستکش کف دوبل در بازار با توجه به عوامل و علت هایی در حال نوسان و تغییر می باشد. مثلاً اگر شما عزیزان جزء خریداران عمده باشید می توانید این نوع از دستکش های ایمنی و مقاوم را به صورت عمده و با قیمت مناسب‌تر تهیه کنید. اگر در این روش تهیه بدون واسطه عمل کنید مطمئناً با هزینه مناسب تری می توانید آن را تهیه کنید. باید توجه کرد که در سایت ایمن آریان قیمت دستکش کف دوبل ذکر نشده است، زیرا تولیدی ایمن آریان و دیگر تولیدی های بزرگ، به دلیل فروش زیاد این نوع از دستکش ها، نمی توانند قیمت مشخصی را ذکر کنند و شما عزیزان می توانید از طریق تماس با ما، از قیمت های این نوع از دستکش ها و خرید عمده آن با قیمت مناسب تری بهره ببرید.

مقاوم به حرارت بالا
ماندگاری بالا
تماما چرمی
دارای دو لایه چرم اشبالت
محافظت بسیار بالا از دست ها
مقاومت بسیار زیاد در برابر بریدگی، پارگی، ساییدگی، ضرب دیدگی و خراشیدگی
قابلیت استفاده در فعالیت هایی نظیر صنایع و ساختمانی
قیمت بسیار مقرون به صرفه
تنوع سایز و رنگ
طول عمر بسیار بالا و دوام زیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *