دستکش کار

داشتن دستکش کار یکی از ضرورت های محیط های صنعتی و کارگاهی است و این امر مهم بر هیچ کسی پوشیده و پنهان نیست. به دست کردن دستکش کار از بروز آسیب و صدمه به دست های ارزشمند شما جلوگیری می کند و یا حداقل تا حد قابل قبولی احتمال آسیب را کاهش می دهد.
دستکش کف چرم پشت برزنت کف دوبل
دستکش کف چرم پشت برزنت
دستکش طرح کره ای دوبل
دستکش تمام چرم طرح کره ای
دستکش تمام چرم دوبل
دستکش تک انگشتی تمام چرم
در ادامه خواهیم خواند:

دستکش کار

در هنگام استفاده از دستکش ایمنی کار احساس آرامش و امنیت ناشی از در دست داشتن یک محافظ مقاوم را خواهید داشت.
به طور معمول، دستکش‌ های مختص کار، بر اساس استاندارد هایی تهیه و تولید می‌ شوند که باید حداکثر مقدار مقاومت را داشته باشند.

در واقع این دستکش ‌های کار تا حد زیادی می ‌توانند در برابر ساییدگی، گرما و … مقابله کنند.

در زمینه دستکش کار بهتر است که از استاندارد هایی که برای این کار وجود دارد و هم اندازه ‌های موجود در بازار، مطلع باشید.

اگر کارگر هستید و یا کار ها و فعالیت های کارگاهی انجام می دهید و می‌ خواهید از دستان خود در حین کار محافظت کنید و یا یک کارفرما هستید و بر اساس قوانین کار و ایمنی، موظف به تأمین این وسایل ایمنی هستید، باید حتما بر اساس نوع کار و نیاز اقدام به تهیه دستکش کار کنید.

دستکش کار چیست

رعایت کردن نکات ایمنی در هنگام کار یکی از مهم ترین کار هایی است که باید همیشه در نظر داشته باشیم و هنگام استفاده از ابزار ها، ایمنی را به طور کامل رعایت نماییم.

از جمله وسایل ایمنی که همیشه مورد توجه کاربران بوده و تاکید می شود که مورد استفاده قرار گیرد دستکش کار است. با توجه به این نکته که انواع متنوع دستکش های کار برای استفاده در کارهای مختلف تولید و طراحی شده است، پس لازم است که تعریف دستکش کار را بدانیم و اینکه در شغل های مختلف از کدام یک از انواع دستکش ها استفاده نماییم.

جالب است بدانید که دستکش کار با نام دیگر دستکش ایمنی و دستکش صنعتی هم در بین افراد رایج است.

این دستکش دارای انواع مختلف و متنوعی می باشند، که هر یک برای فعالیت خاصی تولید و طراحی و به بازار عرضه می شوند.
انواع دستکش های جوشکاری، ضد برش، چرمی، دستکش کار، آتش نشانی، دستکش فلزی، ضربه گیر، آزمایشگاه، دستکش مواد شیمیایی خطرناک، ضد اسید و ضد الکتریسیته از این دسته می باشند.
دستکش های کار یا همان ایمنی، وسیله ای کاربردی و مهم اند که از جنس های مختلف و متنوع بسته به نوع کاربرد آن، تشکیل و تولید شده است. این دستکش ها در برابر انواع آسیب ها و حوادث از جمله حرارت، برش، ضربه، مواد شیمیایی، اسیدی و … بسیار مقاوم هستند.
استفاده از دستکش کار در محیط ‌های کاری متنوع و مختلف از جمله ضرورت ‌های غیر قابل چشم‌ پوشی‌ است. زیرا که در برخی از مشاغل دست در معرض مواد سرما، شیمیایی، خراشیدگی و… قرار دارد.

به همین دلیل انواع دستکش‌ ها از جمله دستکش برزنتی، دستکش باغبانی دستکش جوشکاری و… برای حفظ سلامت دست کارکنان طراحی شده است. برای خرید دستکش کار مناسب باید شناخت درست از این محصول داشت.

بیشتر بخوانیم : دستکش کارگری

انواع دستکش کار

همان ‌گونه که گفته شد در مشاغل مختلف افراد نیاز به استفاده از انواع دستکش کار دارند. همین موضوع دلیلی شده است که شاهد تولید و طراحی دستکش ‌های کاری با ویژگی‌ های منحصر به فرد و خاص باشیم.

هر شرایط کاری و هر شغل توجه به بعضی نکات را می‌ طلبد و پوشیدن و استفاده از نوع خاصی از دستکش کار مناسب آن است. برای مثال انواع دستکش ‌کار از نظر نوع متریال و جنس، تفاوت ‌های زیادی با هم دارند.

انواع دستکش ‌ کار از جنس‌ های پلی استر، نخ، چرم، برزنت و… تولید می ‌شوند. به عنوان مثال دستکش ‌های باغبانی از موادی همچون لاستیک ساخته شده و در اختیار کاربران گذاشته می ‌شوند.

همچنین بعضی از انواع دستکش‌ کار از مواد اولیه ‌ای چون لاتکس تولید می ‌شوند. در بعضی از دستکش‌ ها بصورت ترکیبی از مواد استفاده می‌ شود.

انواع دستکش کار از نظر طراحی و ساخت ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند. در تولید دستکش‌ های کار، استاندارد های مربوطه مورد توجه قرار می‌ گیرد.

برای مثال دستکش‌ های ایمنی اغلب در مقابل مواد شیمیایی مقاومند ضد آب هستند.در این بخش چند مورد از انواع دستکش کار را معرفی می کنیم:

دستکش کار حرفه ای

دستکش های کار در انواع مختلفی وجود دارد که کاربرد هر کدام از آن ها با همدیگر متفاوت است. دستکش کار حرفه ای یکی از انواع این محصولات بوده که در معمولا از آن در موقعیت هایی استفاده می شود که افراد با موادی همچون اسیدها و نمک ها کار می کنند. تولیدی دستکش کار، برای تولید دستکش های حرفه ای از متریال های خاص و مقاوم استفاده خواهند کرد.
این محصولات می توانند در برابر سایش، اجسام برنده، اجسام داغ و… مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان دهند. مواد به کار رفته برای تولید این نوع دستکش ها باید به گونه ای باشند که برای دست حساسیت ایجاد نکنند و همچنین در دست بسیار راحت باشند. دستکش های بسیار ضخیم اجازه نمی دهند تا شما به راحتی به انجام کارهای خود بپردازید؛ به عبارت دیگر، کار را برای شما سخت تر خواهد کرد. از همین رو زمان خرید دستکش کار عمده، باید محصولاتی را خریداری نمایید که در دست مصرف کننده راحت باشند.
یکی از مزیت های مهم این نوع دستکش ها این است که در برابر ضربات خارجی، مقاومت بسیار بالایی داشته و اجازه نمی دهد به دست شما آسیبی وارد شود. از همین رو، دستکش کار حرفه ای معمولا در جوشکاری، قصابی، صنعت ساخت و ساز و… کاربرد دارد. قیمت این مدل از دستکش های کار بیشتر از مدل های ساده و معمولی آن خواهد بود، اما می تواند در انجام بسیاری کارها از شما محافظت کند. این محصولات بافت فلزی مانندی دارند تا بتواند مقاومت بالایی را از خود نشان دهد، به همین دلیل به دستکش کار فلزی نیز معروف هستند.

بیشتر بخوانیم : دستکش کار چرمی

تولیدی دستکش کار

تعداد کسانی که به فکر راه اندازی تولیدی دستکش کار هستند کم نیستند! اما چرا؟
دستکش کار به دلیل کاربرد فراوان در محیط های نیمه صنعتی و صنعتی و حتی تجاری بسیار تولید می شود؛

اکنون تولید دستکش کار نخی، به دلیل مزایایی که دارد از جمله پر فروش ترین دستکش ها در بازار ایران است.
معمولا از دستکش های کار در مشاغل و صنایع مختلف مثل برقکاری، صنایع پتروشیمی، ساختمان سازی، صنایع مواد، باغبانی، معدن، شیمیایی، صنایع مهندسی، صنایع خودرو سازی، صنایع فولاد و آلومینیوم و … مورد استفاده قرار می گیرد.
به همین علت توليد دستکش کار شتاب زیادی دارد.

اما باید به تولیدی دستکش کار ی که با آن هماری می کنید دقت کرد.

انواع دستکش کار

چرا که متاسفانه تعدادی از تولیدی دستکش کار برای سود بیشتر اقدام به تولید دستکش بی کیفیت از مواد اولیه بی کیفیت می نمایند. بنابر این اعتبار تولیدی دستکش کاری که به آن همکاری می کنید بسیار مهم است.

مجموعه ایمن آریان به عنوان معتبر ترین تولیدی دستکش کار در ایران مفتخر است که تامین کننده انواع دستکش کار برای شما عزیزان است.

خط تولید دستکش کار

در بخش های قبل انواع دستکش کار را برای شما نام برده و اطلاعاتی را در خصوص آن ها به شما دادیم. اکنون به خوبی می دانید که از متریال های مختلفی برای تولید دستکش کار استفاده شده و هر کدام از آن ها نیاز به دستگاهی خاص خواهند داشت. شرکت های تولیدی دستکش کار از متریال های مختلفی همچون پارچه های متفاوت مانند کتان، انواع چرم های مصنوعی و طبیعی، انواع پلاستیک ها، نخ و… استفاده می کنند. مراحل تولید هر کدام از آن ها با همدیگر تفاوت داشته و باید روش جداگانه را به کار ببرند.

باید بدانید که قیمت دستگاه های استفاده شده نیز متفاوت بوده و دستگاه به کار رفته تاثیر زیادی بر روی کیفیت نهایی محصول می گذارد. اما به طور کلی خط تولید دستکش کار به شرح زیر است:

  • در مرحله اول، آماده سازی دستگاه و مواد مورد نیاز انجام می شود. قالب های ساخت دستکش کار از جنس آلومینیوم و سرامیک هستند، که در ابتدا باید با استفاده از آب گرم و سفید کننده یا کلر کاملا تمیز گردند. مواد اولیه، با توجه به نوع دستکش و ضخامت آن، متفاوت بوده و تولید کننده باید تمامی موارد مورد نیاز را آماده کنید.
  • سپس مواد اولیه روی مواد را بپوشاند و به درستی قالب گیری شود. برای اینکه مواد کاملا به قالب بچسبد، به آن ترکیبی از کربنات کلسیم و نیترات کلسیم را اضافه خواهند کرد. برای خشک شدن مواد، آن را در یک مخزن می اندازند و مواد کاملا در هم ادغام می شوند.
  • میزان ضخامت این محصولات، به مدت زمانی بستگی دارد که دستکش در مخزن می مانند. بعد از آن دستکش ها را از قالب بیرون آورده، مواد اضافی را از روی آن پاک کرده و آن را با آب داغ و کلر شستشو می دهند. با این کار مواد شیمیایی و لاتکس کاهش پیدا کرده و در نتیجه شدت واکنش های آلرژیک پایین می آید.
  • در این مرحله دستکش ها با برس های مخصوص تمیز شده و اکنون دستکش کار برای آزمایش و تست آماده هستند.
  • در مرحله نهایی، دستکش ها را در مخزنی پر از لاستیک انداخته و آن را می پزند. با این کار دستکش ها کاملا فرم گرفته و سپس آن را خشک می کنند.

هزینه راه اندازی خط تولید دستکش کار

هزینه راه اندازی خط تولید دستکش کار به عوامل مختلفی همچون قابلیت و اندازه دستگاه و تجهیزات مورد نیاز بستگی خواهد داشت. باید بدانید که معمولا هزینه راه اندازی خط تولید این دستکش ها از چند صد میلیون تا چند میلیارد تومان متفاوت است؛ چرا که شما باید برای خرید تجهیزات مختلف، نصب و راه اندازی آن ها، آموزش کار به کارکنان و هزینه های لازم برای سرمایه گذاری اولیه، هزینه کنید.

برای اینکه بتوانید تمامی هزینه ها را محاسبه کنید، نیاز به بررسی و مطالعه بسیار دقیق دارید. بهتر است بدانید که هرچه خط تولید دستکش کار بزرگ تر باشد، هزینه راه اندازی آن نیز بالاتر می رود. علاوه بر این، باید تجهیزات مورد نیاز و قابلیت های خط تولید را در نظر بگیرید. برای راه اندازی خط تولید، باید تجهیزات لازم را تهیه کنید. این دستگاه ها و تجهیزات شامل موارد مختلفی همچون دستگاه های برش، دستگاه های تزریق پلاستیک، بسته بندی و… می شود. هر کدام از این دستگاه ها در انواع و مدل های مختلفی وجود داشته و قیمت هر کدام از آن ها با همدیگر تفاوت دارد. از همین رو ممکن است شما چند صد میلیون یا چند میلیارد را تنها برای خرید این محصولات پرداخت نمایید.

پس از خرید این دستگاه ها، نوبت به نصب و راه اندازی آن ها می رسد. هزینه نصب دستگاه ها، با توجه به مدل آن ها متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی حدود 5 الی 10 درصد هزینه کل را باید به نصب و راه اندازی اختصاص دهید. باید کارکنان را به خوبی آموزش دهید تا بتوانند با آگاهی کامل از این تجهیزات استفاده کرده و به آن ها آسیب نزنند. سرمایه گذاری اولیه نیز اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چرا که شما باید یک ساختمان بزرگ، مواد اولیه، تجهیزات مورد نیاز و… را در نظر بگیرید. برای اینکه بتوانید به طور دقیق هزینه راه اندازی خط تولید دستکش کار را محاسبه کنید، باید با یک مشاور یا فرد مجرب تماس گرفته و از او کمک بخواهید.

مشخصات دستکش کار

بطور کلی از جمله مشخصات دستکش کار خوب، این است که در برابر فشار های وارد شده بر آن و همچنین در برابر سطوح تیز و برنده، دچار پارگی نشود.

از دیگر مشخصات دستکش کار می توان گفت که در برابر مواد شیمیایی خطرناک می تواند، از دست فرد استفاده کننده به گونه مناسبی حفاظت کند و امنیت خوبی را در برابر مواد شیمیایی خطرناک به همراه داشته باشد.

همچنین علاوه بر این ها، دستکش کار خوب نباید دچار پوسیدگی در برابر این مواد شیمیایی شود و کارایی دراز مدتی را به همراه بیاورد. ایمنی دستکش های معتبر، چندین بار مورد ارزیابی و تست قرار می گیرد و کارایی آن ها به صورت تضمینی قابل عرضه است.

ویژگی های دستکش کار

با توجه به اهمیت دستکش کار در حفاظت از دست ها، می‌ توان گفت خرید و انتخاب این نوع دستکش حساس است. لازم است که زمان خرید دستکش ایمنی مواردی در نظر گرفته شود که در ادامه به این ویژگی های دستکش کار خواهیم پرداخت.
ویژگی های دستکش کار خوب عبارتند از:
* باید در مقابل جریان الکتریکی عایق باشد
* نباید مانعی برای کار کردن شخص باشد
* در برابر ضربات مقاوم باشد
* از مقاومت بالا و خوبی در مقابل مواد شیمیایی برخوردار باشد
* ارتعاشات ناشی از کار را به حداقل برساند.
* ایجاد حساسیت نکند
* باعث عرق کردن دست ‌ها نشود
* نسبت به دماهای بسیار پایین و یا بسیار بالا مقاوم باشد
* ساییده نشود

کاربرد دستکش کار

از آنجا که دستکش های صنعتی انواع مختلفی دارند باید کاربرد هر یک از آنها را جداگانه معرفی کرد، بنابر این در اینجا به توضیح آنها می پردازیم:

دستکش کار مخصوص مواد شیمیایی:

دستکش مخصوص ضد نور آفتاب

مواد شیمیایی می ‌توانند اثرات مضری بر سلامتی داشته باشند. بعضی از آنها مثل باز ها و اسید های قوی، سلامت پوست را به خطر می ‌اندازند.

بعضی از مواد شیمیایی جذب بدن شده و سبب ایجاد مسمومیت می ‌شوند.

برای کار در کارخانه ‌ها و محیط هایی که احتمال آلودگی پوست با مواد شیمیایی وجود دارد، استفاده از دستکش های کار مخصوص ضروری است.

دستکش‌ های کار که در برابر مواد شیمیایی مقاوم اند، بسیار متنوع هستند.

این دستکش ‌ها در طیف گسترده ‌ای از قیمت ‌ها عرضه می ‌شوند. از دستکش‌ های ارزان ‌قیمت لاتکس گرفته تا دستکش‌ های گران‌ قیمت بوتیل.

نور خورشید باعث سوختگی پوست می ‌شود. قرار گرفتن به مدت زمان زیاد و طولانی در معرض نور خورشید می ‌تواند ریسک ابتلا به سرطان پوست را بالا ببرد.

استفاده از دستکش های کار ضد نور آفتاب برای مشاغلی مثل کشاورزی و رانندگی ضروری است. دستکش ‌های ضد آفتاب باید چند خصوصیت داشته باشند.
یک این که مواد تشکیل دهنده ‌ این دستکش ها طوری باشد که حرارت و نور آفتاب را جذب نکند.
دو این که رنگ آن ها باید روشن باشد تا نور را جذب نکرده و گرم نشود.
سه اینکه باید جنس آن ها به گونه ‌ای باشد که باعث عرق کردن زیاد پوست دست نشود. به طور معمول دستکش‌ های نخی روشن برای این مورد به کار می ‌روند.

دستکش کار نخی

دستکش کار ضد آب

یکی دیگر از انواع دستکش های کار، نوع نخی این محصولات است که از نخ های مقاوم و قوی برای تولید آن ها استفاده نمایید. قیمت فروش دستکش کار نخی بسیار مناسب بوده و شما می توانید برای انجام کارهای سبک آن را به کار گیرید. استفاده از این محصولات نیز در شرایطی توصیه می شود که هیچ خطری شما را تهدید نکند. برای مثال به هیچ عنوان با دستکش نخی، اجسام داغ یا تیزه را جابجا نکرده و به آن ها دست نزنید؛ چراکه این دستکش ها بسیار ظریف هستند و مقاومت آنچنانی ندارند. علاوه بر این ها، دستکش کار نخی نمی تواند از دست های شما در برابر ضربات محافظت نماید.
این محصولات می توانند به خوبی از دست های شما در برابر مواد روغنی، گرد و خاک و آلودگی های محافظت کنند، اما نباید انتظاری بیشتری را از دستکش کار نخی داشته باشید. دستکش کار نخی نسبت به دستکش کار پارچه، مقاومت و توان کمتری دارد. گاهی اوقات شرکت های تولیدی دستکش کار، یک لایه اضافی بر روی انگشت های این دستکش ها نیز به کار می برند تا توان آن ها را افزایش دهند. قیمت دستکش کار نخی، کمتر از قیمت انواع دستکش کار های پارچه ای، ضد آب، ضد حریق و… است. برای خرید عمده دستکش کار نخی می توانید به مراکز فروش عمده دستکش کار مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

این مدل از دستکش ها معمولا برای افرادی مناسب هستند که تماس بسیار زیادی با آب یا رطوبت دارند. در برخی از اوقات و بعضی صنایع، افراد نباید با آب یا یخ تماسی داشته باشند، در این شرایط بهترین گزینه، دستکش کار ضد آب است. شرکت های تولیدی دستکش کار ضد آب، از پلاستیک و لاتکس برای تولید این محصولات استفاده می کنند. اگر زمان استفاده از این دستکش ها، صدایی جیر جیر بشونید، یعنی غشای ضد آب به خوبی در بخش های خارجی و داخلی نچسبیده و این دستکش ها مقاومت مناسبی ندارند.

دستکش کار ضد آب معمولا بلند هستند و تا روی ساق دست شما را می پوشانند. این محصولات باید دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی بوده و به هیچ عنوان هنگام استفاده، شما را آزار ندهید. با وجود اینکه، این دستکش ها نسبتا ضخیم هستند، اما مانع انجام کارها نمی شوند. ضخیم بودن دستکش های ضد آب موجب گردیده تا مقاومت بالایی در برابر ساییدگی، پوسیدگی و پاره شدن داشته باشند.

شما می توانید از این محصولات هنگام ظرف شستن، ترشی درست کردن، سمباده کشی، رنگ کاری، در آرایشگاه ها، در کارگاه ها و… استفاده کنید. با توجه به اینکه دستکش های ضد آب مقاومت بالایی در برابر حرارت و اجسام داغ ندارند، پس تماس دستکش ضد آب با چنین اجسامی پرهیز نمایید. علاوه بر این ها، دستکش کار ضد آب از دست های شما در برابر ضربات، محافظت نخواهند کرد. قیمت این محصولات بسیار مناسب بوده و شما به راحتی می توانید یکی از انواع آن را سفارش دهید.

دستکش کار پارچه ای

دستکش کار پارچه ای یکی دیگر از انواع دستکش های کار است که به دلیل قیمت مناسب و ضخامت کم، طرفداران بسیاری دارد. تولید کننده ها از الیاف های طبیعی و مصنوعی استفاده خواهند کرد. کتان یکی از محبوب ترین نوع دستکش کار پارچه ای به شمار می رود. شما می توانید در انجام بسیاری از کارها مانند باغبانی، بنایی، کارگری ساده، حفاری و… این محصولات را به کار ببرید. قبل از خرید این محصولات در ابتدا جنس آن را بپرسید؛ چرا که متریال به کار رفته برای تولید دستکش کار پارچه ای تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت و قیمت دستکش کار پارچه ای می گذارد.

توجه داشته باشید که دستکش پارچه ای در برابر اجسام داغ یا برنده مقاومت بالایی ندارد، از همین رو نمی توانید آن را برای تمامی صنایع به کار ببرید. اما این محصولات می توانند در برابر ساییدگی، تراشه ها، گرد و خاک و خراشیدگی مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان دهند. یکی از مهم ترین مزایای این دستکش ها این است که استفاده از آن بسیار آسان بوده و به هیچ عنوان در دست شما سنگینی نمی کنند. پس اگر کار شما نیمه صنعتی بوده و برای کارهای نسبتا سبک این محصولات را خریداری می نمایید، دستکش کار پارچه ای یک گزینه عالی برای شما به شمار می رود.
برخی از شرکت های تولید دستکش کار برای اینکه بتوانند مقاومت این مدل از دستکش ها را بالا ببرند، یک لایه نازک لاتکس بر روی لایه اولیه آن می زنند، از همین رو امکان برخی کارهای سنگین تر به شما داده می شود. با این حال این دستکش ها هنوز هم ضد حریق نیستند و نمی توانند مقاومت بسیار بالایی در برابر اجسام برنده داشته باشند.

بیشتر بخوانیم : دستکش صنعتی

فروشگاه اینترنتی دستکش کار

فروش اینترنتی بر بستر سایت های فروشگاهی، همواره یکی از راه های مناسب برای خرید و فروش کالا و خدمات بوده و هست.

اما در برخی از صنایع و حوزه ها، همچون حوزه های تولیدی صنعتی، خرید آنلاین ابزار آلات چندان مرسوم نیست، چرا که در این گونه حوزه ها، به دلیل خرید و فروش در اسکیل بالا که به صورت مناقصه ای انجام می شود، امکان خرید آنلاین فراهم نیست.

البته تولیدی های معتبر، همچون ایمن آریان، اطلاعات و مشخصات مربوط به دستکش ها را در سایت خود بارگزاری می کنند تا مشتریان عزیز بتوانند از ویژگی ها و مشخصات محصولات آگاه باشند.

لازم به ذکر است که تولیدی ایمن آریان در حال حاضر از بین انواع دستکش های ایمنی تنها به تولید دستکش های
دستکش کف چرم پشت برزنت (مهندسی) و دستکش کف چرم پشت برزنت (طرح کره ای) می پردازد.جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره تلفن های 0۲۱۵۵۲۵۷۹۱۳ تماس بگیرید

مزایا و معایب دستکش کار

از آنجا که دستکش های کار انواع گوناگونی دارند در اینجا به بررسی مزایا و معایب دستکش کار بطور خلاصه می پردازیم و 2 مورد از آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.
دستکش لاتکس
از کاربرد های دستکش لاتکس می توان به مصارف خانگی، معاینات جراحی های کوچک، اورژانس، کاربردهای آرایشی و بهداشتی و… اشاره کرد.

مزایای دستکش لاتکس:

* چسبندگی خوب و کامل به دست
* انعطاف پذیری مناسب و بالا
* مناسب برای استفاده های طولانی مدت
* مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی خطرناک و پارگی
* تجزیه پذیر بودن
* قیمت مقرون به صرفه

معایب دستکش لاتکس:

بسیاری به لاتکس حساسیت دارند و استفاده از این نوع دستکش در آن ها باعث بروز واکنش های آلرژیک در می شود. البته اگر از برند های خوبی استفاده شود، احتمال بروز این حساسیت ها کاهش می یابد.

دستکش وینیل

این دستکش در مقابل انواع الکل، اسید ها و مواد قلیایی دوام و مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. این دستکش ها به طور کامل به دست نمی چسبند و به همین سبب برای انجام کارهایی که به دقت بالایی نیاز دارند انتخاب خوبی نیستند.

مزایای دستکش وینیل:

* عدم ایجاد حساسیت
* قابلیت کشسانی خوب و بالا
* قیمت مقرون به صرفه و مناسب
* استفاده راحت

معایب دستکش وینیل:

* غیر استریل بودن
* به دست نمی چسبند به صورت کامل
* برای استفاده های طولانی خوب نیستند

معرفی بهترین دستکش کار

در حقیقت نمی توان معرفی بهترین دستکش کار را انجام داد! چرا که این دستکش ها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع کاربرد هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند.

بنابر این اینکه بخواهیم بهترین دستکش کار را با فاکتور های یکسان شرح دهیم غیر ممکن است! اما بطور کلی به عنوان یک قاعده کلی می توان بیان داشت که معرفی بهترین دستکش کار مربوط می شود به برند سازنده دستکش.

یعنی هر چه دستکش از برند معتبر تری همچون ایمن آرین انتخاب شود، کیفیت و جنس آن تضمین شده تر است.

نحوه فروش دستکش کار

فروش دستکش کار به دلیل کاربرد وسیع آن در مناطق و مکان های زیادی انجام می شود، از تولیدی های کوچک و بازار و مغازه ها گرفته تا تولیدی های بسیار بزرگ؛ برای اینکه پرسنل و کارگران فعال در یک مجموعه تولیدی، بتوانند بدون آسیب دیدن دست ها به فعالیت خود ادامه دهند باید از این نوع دستکش های کار استفاده نمایند.

مجموعه ی ما سال هاست که اقدام به فروش دستکش کار در انواع مختلف نموده است. این تولیدی فروش دستکش کار همچنین به صورت عمده انواع دستکش ها را به فروش می رساند.
یکی از مهم ترین و اصلی ترین اهداف خرید و فروش دستکش کار، حفاظت بیشتر از آسیب های شیمیایی و مکانیکی در برابر همه آسیب های شایع در محل کار است، اگر این شرایط برآورده نشود، در واقع فروش دستکش کار بی فایده خواهد بود.

تجهیزات حفاظت کننده از دست، از جمله تجهیزاتی است که دستان شما را از هر گونه آسیب احتمالی که در زمان انجام فعالیت های روزانه ممکن است رخ دهد، محافظت میکند و جزو تجهیزاتی نیز محسوب میشوند که در بعضی مجموعه ها استفاده از آن الزامی می باشد.

نحوه فروش دستکش کار
بسیاری از کارگران در محیط های کاری خود، با اسید، اجسام برنده و تیز ، مواد داغ، مایعات سمی و … برخورد دارند. برای تامین امنیت آنها، تنها استفاده از دستکش صنعتی کافی نیست، اما تا حد خیلی زیادی می توان با استفاده از این نوع دستکش ها، از خطرات محیط کاری کاست. فروش دستکش کار و ایمنی در انواع و اقسام مختلف بفروش می رسد، که هرکدام از این روش ها، ارتباطی مستقیم با فروشندگان ما بدون واسطه می باشد. فروش دستکش کار در ایمن آریان نه تنها به شکل آفلاین و آنلاین بلکه این نوع فروش دستکش کار به صورت حضوری نیز انجام می پذیرد و شما میتوانید به مرکز فروش دستکش کار ما در تهران، بزرگراه سعيدي، شهرك صنعتي چهاردانگه، خيابان هفتم آهنكاران (خيابان پانزدهم)، پلاك 58 کدپستی: 3319164575 مراجعه و سفارشات خود را ثبت نمایید. فروش دستکش کار در انواع مختلف و با ویژگی های متنوع به فروش می رسد؛ بنابراین فراموش نکنید که هنگام خرید این دستکش ها، ابتدا به نوع فعالیتی که قصد داریم با این دستکش ها انجام دهیم توجه شود.

فروش عمده دستکش کار

امروزه تولیدکنندگان مختلفی در سراسر کشور در حال تولید و فروش عمده دستکش کار هستند، این تولیدکنندگان با توجه به استانداردهای مختلف و همچنین با استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته و دانش روز دنیا این محصولات را طراحی و تولید می‌ کنند.

فروش عمده دستکش‌ کار تولید شده به روش‌های متفاوتی از جمله فروش مستقیم و غیرمستقیم، حضوری و یا در فروشگاه‌ های اینترنتی معتبر و مجاز به فروش می ‌رسد.

برای سفارش و خرید دستکش های کار بهتر است از طریق توزیع‌ کنندگان معتبر و تایید شده اقدام نمایید. اگر برای خرید دستکش و انتخاب سایز و نوع آن به راهنمایی نیز نیاز دارید می ‌توانید به صورت مستقم با کارشناسان ایمن آریان تماس حاصل نمایید.

از جمله مزایای این نوع خرید، می ‌توان به امکان خرید انواع دستکش کارگری، دستکش کار ضد آب، دستکش کار جذب و … به راحتی و بدون مراجعه به بازار اشاره کرد.

همچنین در این نوع خرید و فروش دستکش کار، علاوه بر میزان تخفیف و قیمت مناسبی که از آن بهره‌مند می ‌شوید، می ‌توانید با خرید دستکش کار عمده آن را با قیمت پایین‌ تری نیز دریافت کنید.

باید اعلام کنیم که امکان فروش دستکش کار به صورت عمده برای شما مشتریان عزیز فراهم شده است. فروش عمده دستکش کار، از خدمات تولیدی ایمن آریان می باشد و باید این نکته را اضافه کنیم که قیمت تمامی محصولات به صورت عمده است و شما می توانید با قیمتی بسیار بصرفه تر، این نوع دستکش ها را از ما خریداری نمایید.

قیمت فروش عمده دستکش کار

حدود قیمت فروش عمده دستکش‌ کار با توجه به نوع و کاربری آن مختلف و متفاوت است. به همین دلیل نمی ‌توان عدد مشخصی را برای قیمت فروش عمده دستکش کار عنوان نمود.

از طرفی ممکن است دو دستکش کار به دلیل تفاوت در طراحی، ساخت و مواد اولیه مورد استفاده شده، قیمت متفاوتی داشته باشند.

برای مثال قیمت دستکش کار چرم، نسبت به بعضی دیگر از انواع این محصول گران ‌تر است.برخی از دستکش‌ ها طراحی ویژه‌ای دارند و برای کارهای سنگین، مناسب تر هستند.

این دستکش ‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به ‌فردی همانند چنگش مناسب در همه ی شرایط خشک و مرطوب هستند. مواردی از این دست و همچنین استفاده از بافت‌ های ضد لغزش بر روی دستکش، در قسمت‌ های سر انگشت و کف دست، باعث بالا رفتن قیمت تمام شده دستکش و فروش دستکش کار با قیمت بالاتری می ‌شود.
وجود یا عدم وجود آستر در دستکش نیز، در تعیین قیمت فروش عمده دستکش کار موثر است. در ادامه در یک لیست، برخی از ویژگی‌ های تاثیرگذار بر قیمت خرید و فروش دستکش کار را عنوان می کنیم:
وجود بافت ضد لغزش
نوع کاربری آنها
چنگش مناسب
جنس آنها
آستر
مقاومت یا عدم مقاومت در برابر مواد شیمیایی همانند استون، متانول و… همه این ها از جمله مواردی بودند که در فروش دستکش کار نقش اساسی و مهمی را دارند.

قیمت دستکش کار پاکستانی

دستکش کار پاکستانی، یکی از محصولاتی است که در کشور پاکستان تولید می شود. برای تولید این دستکش ها از متریال های مختلفی استفاده گردیده و مدل های آن ها کاملا با همدیگر تفاوت دارد. دستکش کار پاکستانی از استانداردهای روز دنیا پیروی کرده و به همین دلیل مدت زمان طولانی برای شما کار انجام می دهد. با توجه به این توضیحات، قیمت دستکش پاکستانی همانند انواع دستکش کار ایرانی متفاوت بوده و شما با توجه به نیاز خود و بودجه ای که در اختیار دارید یکی از آن ها را خریداری کنید.

خوشبختانه این محصولات در داخل ایران نیز وجود داشته و کشور پاکستان آن ها را به داخل ایران عرضه می نماد. از همین رو شما می توانید در سایت های داخلی نیز این محصولات را سفارش دهید. سایت www.imenarian.com انواع مختلفی از این محصولات را به فروش می رساند. شما با مراجعه به این سایت می توانید از قیمت آن ها مطلع شوید. یکی از مهم ترین مزیت های این محصولات، مناسب بودن قیمت دستکش کار پاکستانی بوده که خرید آن را برای همه امکان پذیر کرده است.

قیمت دستکش کار پارچه ای

در بخش های قبلی این محصول را برای شما شرح داده و گفتیم که یکی از محبوب ترین مدل های دستکش کار به شمار می رود. با وجود محبوبیت بالای این محصولات، قیمت دستکش کار پارچه ای بسیار مناسب بوده و شما به راحتی می توانید آن را سفارش دهید. این دستکش ها در مدل ها و اندازه های مختلفی وجود دارند و از دستگاه های مختلفی برای تولید آن استفاده کرده اند. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت دستکش کار پارچه ای باید به سایت و مراکز فروش مراجعه کنید.

برخی از این دستکش ها مقاومت بالایی در برابر حرارت و اشیاء تیز دارند و قیمت آن ها بیشتر از دستکش های پارچه ای معمولی است. هرچه این دستکش ها مقاومت در برابر این موارد داشته باشند، مدت زمان طولانی تری برای شما کار انجام می دهند.

قیمت دستکش کار خالدار

جنس دستکش های کار خالدار از کتان بوده و بر روی آن نقطه های مشکی از جنس پی وی سی استفاده کرده اند. برای تولید این محصولات از کتان های نازک و ضخیم استفاده می کنند و کاربر با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را خریداری نمایید. مدل های ضخیم دستکش کار خالدار محافظ بسیار خوبی در برابر سرما هستند، به همین دلیل می توانید در روزهای سرد، آن را به کار گیرید. متریال به کار رفته در این محصولات بسیار نرم بوده و از دست ها به خوبی محافظت خواهند کرد. قیمت دستکش خالدار ضخیم، بیشتر از دستکش های نازک است.

نقاط مشکی استفاده شده بر روی دستکش کار خالدار باعث می شود تا کنترل و تسلط افراد در زمان کار بالاتر برود. به هیچ عنوان برای انجام کار با دستگاه های حرارتی، مواد شیمیایی، کار با برق و… از این محصولات استفاده نکنید. دستکش کار خالدار برای انجام کارهای باغبانی، تعمیرکاری و… مناسب تر هستند.

پخش عمده دستکش کار

مشتریان سازمانی جایگاه ویژه ای را در سازمان فروش ایمن آریان دارند؛ لذا ایمن آریان برای فروش دستکش کار و همچنین پخش عمده دستکش کار برای کارخانجات و سازمان ها، خط جداگانه ای را در نظر گرفته و برنامه ی ویژه ای جهت پیگیری این نوع سفارشات دارد.

ایمن آریان جهت فروش دستکش کار، شرایطی برای کارشناسان فروش خود به صورت آفلاین ایجاد نموده تا با پاسخگوئی به نیاز های بازار و کارخانجات در فروش دستکش کار، خود را جزء شایسته ترین ها در کشور قرار دهد.

(شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی یا شبکه های اجتماعی ایمن آریان با ما پیوسته در ارتباط باشید.)

قیمت عمده دستکش کار

ایمن آریان جزء مشتری محورترین تولیدی ها در زمینه فروش دستکش کار و همچنین فروش انواع دیگر دستکش های ایمنی در ایران می باشد که با پخش عمده و فروش دستکش کار، شرایط آسانی برای مشتریان خود به وجود آورده است.

دسترسی آسان، قیمت مناسب و ارسال به موقع امکاناتی است که تولیدی ایمن آریان در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان خود فراهم نموده است.

همچنین مشتریان خرید عمده دستکش کار می توانند به طور مستقیم با کارشناسان ما در ارتباط و تمامی سوالات خود را درباره فروش دستکش کار و انواع دیگر دستکش ها بپرسند.

سفارش دستکش کار عمده به صورت اینترنتی یا تلفنی

فروش دستکش کار عمده با بهترین کیفیت، نازل ترین قیمت و بهترین بسته بندی در تولیدی ما انجام می شود و به دلیل قیمت ارزانی که برای آن در نظر گرفته ایم سبب شده است تا مشتریان زیادی جذب آن شوند.

همانطور که مستحضرید فروش دستکش کار در ایمن آریان به صورت عمده انجام می پذیرد. فروش دستکش کار مناسب جهت استفاده در صنعت و کارخانجات همواره یکی از دغدغه های کارفرمایان بوده و نیز هست.

فروش دستکش کار ارزان نیز به دلیل صرفه اقتصادی بهتر همیشه مورد توجه قشر آسیب پذیر جامعه من جمله کارگران عزیز بوده است.

قیمت این نوع دستکش های ارائه شده با عنوان ارزان، هیچ تفاوتی با نمونه های دیگر ندارد و قیمت پایین دستکش ها به دلیل خرید عمده از کارخانه می باشد.

این دستکش ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و دارای ارزش خرید بالایی نیز می باشند. یکی از روش های فروش دستکش کار به صورت عمده که امروزه در بسیاری از مراکز فروش باب شده است، عرضه مستقیم و بدون واسطه است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

فروش دستکش کار در این روش باعث می شود که تولید کننده شخصاً خودش تمامی محصولاتش را به فروش برساند و هیچ گونه واسطه ای بین تولید کننده و مشتريان وجود نداشته باشد؛ همین روش فروش دستکش کار موجب می شود هزینه های اضافی مربوط به رابط ها حذف شوند و نرخ و قیمت محصول مورد نظر به طور قابل ملاحظه ای بسیار کاهش پیدا کند.

لازم به ذکر است که تولیدی ایمن آریان در حال حاضر از بین انواع دستکش های ایمنی تنها به تولید دستکش های
دستکش کف چرم پشت برزنت (مهندسی) و دستکش کف چرم پشت برزنت (طرح کره ای) می پردازد.جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره تلفن های ۰۲۱۵۵۲۵۷۹۱۳ تماس بگیریدو برای ارتباط با کارشناسان و ثبت سفارش از طریق کارشناسان بخش فروش، به وبسایت ایمن آریان به نشانی زیر مراجعه نمایید.
www.imenarian.com

اساس تعیین قیمت دستکش کار

قیمت دستکش کار یکی از مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد.

اما پیشنهاد می کنیم که قبل از پرداختن به قیمت دستکش کار آشنایی نسبی با این نوع دستکش ها داشته باشیم.
دستکش ها انواع مختلف و متنوعی دارند، از دستکش های ورزشی گرفته تا دستکش های زمستانی و یا حتی کار!

یکی از انواع دستکش ها که کاربرد بسیاری در مشاغل مختلف و متنوع دارد، دستکش کار است.
رعایت کردن نکات ایمنی در هنگام کار یکی از مهم ترین مشخصه هایی است که باید همیشه در نظر داشته باشیم و هنگام استفاده از ابزار ها، ایمنی را به طور کامل رعایت کنیم.

از جمله وسایل ایمنی که همیشه مورد توجه کاربران بوده و تاکید می شود که مورد استفاده قرار گیرد دستکش های ایمنی است.

دستکش کار چیست

احتمالا شما هم در هنگام کارکردن یک جوشکار، مکانیک، نصاب وسایل برقی و یا … دستکش هایی را دیده اید که این افراد به دست دارند.

این نوع دستکش ها که برای از دست ها به کار می روند را دستکش کار می نامند. دستکش های کار خود، انواع بسیار متنوعی دارند، به گونه ای که حتی از انواع دیگر دستکش مثل دستکش زمستانی یا ورزشی تنوع بالاتری دارند.

این دستکش ها با انواع مختلف متریال و نیز انواع مختلف کاربرد، طراحی، تولید و عرضه می شوند. . این نوع از دستکش ها با قالب دست ساخته و تولید می شوند و در برابر انواع آسیب ها از جمله برش، حرارت، ضربه، مواد شیمیایی، اسیدی و … بسیار مقاوم هستند.

اگر بخواهیم به کاربرد این دستکش ها در مشاغل و حرفه ها و صعنت ها اشاره کنیم، احتمالا به دلیل گستردگی بسیار بالا، مواردی را جا بیندازیم! اما از اهم کاربرد های دستکش های کار می توان به استفاده های آن ها در موقعیت های زیر اشاره کرد:


* کاربرد در صنایع ریخته گری ذوب آهن و…
* گاربرد در صنایع بلور سازی
* کاربرد در کارخانجات و کارگاه های تولیدی
* کاربرد در مشاغل مربوط بعه برق
* کاربرد در مشاغل ساختمان سازی
* کاربرد در جوشکاری
* کاربرد در صنایع کشتی سازی
* کاربرد در صنایع خودرو سازی
* کاربرد در مشاغل پزشکی و دارویی
* کاربرد در صنایع الکترونیکی
* کاربرد در صنایع شیمیایی و پتروشیمی
* کاربرد در راهسازی
و …

همانطور که اشاره کردیم به دلیل گستردگی بسیار بالا، نمی توان تمام کاربرد های این دستکش ها را ذکر کرد.
حال که با کاربرد این نوع از دستکش ها آشنا شدیم، بهتر است با موضوع قیمت دستکش کار بپردازیم.

از آنجا این دستکش ها در مشاغل مختلفی کاربرد دارند، بنابر این خواهان زیادی هم دارند و تعداد مشتریان آن ها بالاست. قیمت دستکش کار به نوع آن بستگی دارد.

برای مثال قیمت دستکش کار ضد برش با قیمت دستکش کار جوشکاری و یا با قیمت دستکش کار لاتکس یکسان نیست. بنابر این یکی از عوامل تعیین کننده قیمت دستکش کار نوع و کاربرد دستکش است.

مورد تاثیرگذار بعدی در تعیین قیمت دستکش کار، مواد اولیه و نیز استاندار ها و تکنولوژی های به کار رفته در ساخت آن است.

برای مثال دستکشی که از مواد بازیافتی توسط برندی نامعتبر تولید شده قابل مقایسه با یک دستکش خوش ساخت که توسط شرکتی معتبر همچون ایمن آریان تولیده شده قابل مقایسه نیست، بنابراین قیمت این دو نوع دستکش نیز یکسان نیست.

قیمت انواع دستکش کار

همانگونه که در بخش قبل نیز اشاره شد دستکش های کار انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کاربردی خاص مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین قیمت انواع دستکش کار نیز متفاوت است چرا که مواد اولیه و نوع ساخت هر کدام از آن ها متفاوت است.

پس اگر بخواهیم در رابطه با قیمت انواع دستکش کار صحبت کنیم ابتدا باید با انواع آن آشنا شویم. برای آشنایی نسبی با انواع دستکش کار به موارد زیر اشاره می کنیم:

بسیاری دیگر از انواع دستکش کار وجود دارند که برای جلوگیری از بالا رفتن حجم مقاله به نام بردن تعدادی از آن ها بسنده می کنیم:
* دستکش آلومینیوم
* دستکش ضد لغزش
* دستکش ضد برش
* دستکش ضد برق
* و …
بنابر این با توجه به این تنوع بالا قیمت انواع دستکش کار را نمی توان مشخص کرد. برای اطلاع از قیمت انواع دستکش کار می توانید با تولیدی ایمن آریان در ارتباط باشید.

قیمت عمده دستکش کار

همان گونه که مشخص است، قیمت عمده دستکش کار از قیمت معمول آن به صرفه تر است؛ بنابر این کارفرمایان و افراد متقاضی خرید دستکش کار، به دنبال خرید عمده این محصول کاربردی می باشند.

برای خرید با قیمت عمده دستکش کار باید به سراغ تولیدی های معتبر رفت، تا علاوه بر کیفیت مناسب به کیفیت مناسب هم دست یافت.

حال شاید سوال شما این باشد که برای خرید با قیمت عمده دستکش کار به کدام تولیدی مراجعه کنیم؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مجموعه تولیدی ایمن آریان از مشتری محور ترین شرکت ها در ایران می باشد که با فروش عمده دستکش کار شرایطی آسان را برای مشتریان خود به وجود آورده است.

مزیت تولیدی ایمن آریان نسبت به سایر تولیدکنندگان، این است که این تولیدی به صورت عمده هم، محصولات خود را به فروش می رساند؛ 

انواع دستکش کار

این مجموعه با سابقه بیش از 10 سال سابقه کار که از نقاط قوت این تولیدی محسوب می شود، نسبت به سایر تولید کنندگان قیمت مناسب تر و بهتری را برای شما عزیزان فراهم می نماید.
برای ارتباط با کارشناسان ایمن آریان به سایت این مجموعه به آدرس www.imenarian.com مراجعه کنید و از بخش تماس با ما، با کارشناسان ما برای استعلام قیمت قیمت عمده دستکش کار ارتباط بگیرید.

بهترین دستکش کار باتوجه به قیمت

بهترین دستکش کار باتوجه به قیمت، دستکشی نیست که ارزانترین انتخاب باشد، بلکه دستکشی است که علاوه بر قیمت مناسب، دارای کیفیت مطلوبی نیز باشد.

بنابر این اگر دستکشی را با قیمت بسیار پایین تر از بازار مشاهده کردید، در خرید آن تردید کنید، چرا که متاسفانه تعدادی از شرکت های نامعتبر برای سود بیشتر اقدام به ساخت دستکش های بی کیفیت با قیمت بسیار پایین تر می کنند که در صورت خرید علاوه بر زیان اقتصادی از لحاظ جانی نیز متضرر خواهید شد؛ بنابر این قیمت دستکش کار نباید تنها ملاک در هنگام خرید باشد و به ویژگی های دیگر همچون کیفیت و برند و … هم باید توجه داشت.

البته در این بین شرکت های منصف معتبری همچون ایمن آریان با تولید دستکش های با کیفیت متناسب با تکنولوژِی روز، اقدام به ارائه آن با قیمت مناسب و معقول می کنند که می توانند بهترین انتخاب برای خرید این نوع از دستکش ها باشند.

لازم به ذکر است که تولیدی ایمن آریان در حال حاضر از بین انواع دستکش های ایمنی تنها به تولید دستکش های
دستکش کف چرم پشت برزنت (مهندسی) و دستکش کف چرم پشت برزنت (طرح کره ای) می پردازد.

در بازار دستکش کار به طور معمول قیمت دستکش کار بسته به قیمت و برند تولید کننده و مواد اولیه به کاربرده شده تعیین می شود که همین نکته باعث ایجاد تمایز بین دستکش با کیفیت و دستکش بی کیفیت می شود.

توجه به برند سازنده در هنگام خرید می تواند کمک شایانی به انتخاب بهترین دستکش کار با توجه به قیمت بکند.

قیمت دستکش کار بسیار متنوع و مختلف است در این بین تعداد زیادی از افراد و کارفرمایان به دلیل فشار های اقتصادی به دنبال دستکش کار ارزان هستند. نکته ای که در رابطه با خرید دستکش کار ارزان باید به آن توجه کرد، این است که در هنگام خرید دستکش باید به اعتبار فروشنده دقت کرد، چرا که ممکن است قیمت دستکش کار مناسب باشد ولی در مقابل کیفیت مطلوبی نداشته باشد و بعد از مدتی دستکش عملا بی استفاده شود؛ پس حتما به معتبر بودن دستکش در هنگام خرید دستکش کار ارزان توجه فرمایید.

همان طور که پیش تر نیز ذکر شد قیمت خرید عمده دستکش کار بسته به نوع آن و نوع قرار داد تعیین می شود.

البته در برخی سایت های اینترنتی با فروش خرد، قیمت هایی برای فروش دستکش کار ارائه می شود اما در سطح کلان قیمت خرید عمده دستکش کار در سایت ها مطرح نمی شود.برای گرفتن قیمت خرید عمده دستکش کار با تولیدی ایمن آریان در ارتباط باشید.

قیمت خرید انواع دستکش کار از فروشگاه اینترنتی

قیمت خرید انواع دستکش کار از فروشگاه اینترنتی متفاوت است چرا که هر مجموعه بسته به عوامل مختلف و سیاسیت های شرکت اقدام به فروش دستکش با قیمتی متفاوت می کند.

گاها قیمت خرید انواع دستکش کار از فروشگاه اینترنتی آنقدری متفاوت است، که این اختلاف قیمت به شکل معنا داری بین دو مجموعه، متفاوت و البته عجیب است.

باید به این نکته توجه داشت که سایت های اینترنتی فروش دستکش کار، به طور معمول در سطح کلان اقدام به فروش اینترنتی و ثبت سفارش نمی کنند بلکه این سفارشات از طریق کارشناسان مربوطه مجموعه ها ثبت می شود.

شرکت ها برای خرید و درخواست می توانند از طریق ارتباط مستقیم با تماس و یا از طریق آدرسی که در پایین ذکر می شود با ایمن آریان در ارتباط باشند.

لازم به ذکر است که تولیدی ایمن آریان در حال حاضر از بین انواع دستکش های ایمنی تنها به تولید دستکش های
دستکش کف چرم پشت برزنت (مهندسی) و دستکش کف چرم پشت برزنت (طرح کره ای) می پردازد.جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره تلفن های ۰۲۱۵۵۲۵۷۹۱۳ تماس بگیرید

آدرس:
تهران، بزرگراه سعيدي، شهرك صنعتي چهاردانگه، خيابان هفتم آهنكاران (خيابان پانزدهم)، پلاك 58 

دستکش کار در تهران

به منظوراینکه پرسنل و کارگران یک مجموعه تولیدی بتوانند به دوراز آسیب دیدن دست ها به فعالیت های فیزیکی خود ادامه دهند باید از دستکش های ایمنی کاراستفاده کنند. تجهیزات محافظتی دست دستان شما را از تمامی آسیب های ممکنه در فعالیت های روزانه محافظت میکند و دربرخی مجموعه ها ی ویژه استفاده از آن الزامی میباشد. دستکش های حفاظتی کار در انواع گوناگونی تولید میشوند وهر یک به نوعی میتواند در حفاظت از دستان نقش موثری داشته باشند. دستکش های ایمنی کارنه تنها در مجموعه های تولیدی بلکه در کلیه محیط های کاری خشن مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد بسیاری نیز پیدا کرده است.
مجموعه ی تولیدی ایمن آریان برترین تولید کننده ی تخصصی انواع مختلف محصولات ایمنی چرمی درایران است. تاکید بربرترین بودن ایمن آریان ؛ پشتوانه ای از قدمت، تجربه، تحقیق علمی و میدانی را پشت سر خود دارد. استفاده ازمواد اولیه شرکت های معتبر در صنعت چرم و پارچه و بهره گیری از نیروهای ماهر در تولید، سبب تمایز محصولات تولیدی توسط این شرکت در قیاس با محصولات مشابه در بازار گردیده است.
جهت کسب مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره تلفن02155257913 تماس حاصل فرمایید یا بمنظور کسب مشاوره و خرید حضوری به ادرس – تهران، بزرگراه سعيدي، شهرك صنعتي چهاردانگه، خيابان هفتم آهنكاران (خيابان پانزدهم) – مراجعه بفرمایید .همکاران ما در شرکت تولیدی ایمن آریان همواره آماده پاسخ گویی شما عزیزان می باشند..

موقعیت مکانی شرکت تولیدی ایمن آریان در تهران

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد شما را با انواع دستکش کار و ویژگی های هر کدام آشنا نماییم. همانطور که آگاه شدید، هر کدام از این دستکش ها برای کاربرد های ویژه و خاصی قابل استفاده هستند.
در صورت تمایل می توانید برای خرید انواع دستکش های کار با کیفیت، به فروشگاه اینترنتی ایمن آریان مراجعه نمایید.

سوالات متداول دستکش کار

در هنگام استفاده از دستکش ایمنی کار احساس آرامش و امنیت ناشی از در دست داشتن یک محافظ مقاوم را خواهید داشت.
به طور معمول، دستکش‌ های مختص کار، بر اساس استاندارد هایی تهیه و تولید می‌ شوند که باید حداکثر مقدار مقاومت را داشته باشند.

در واقع این دستکش ‌های کار تا حد زیادی می ‌توانند در برابر ساییدگی، گرما و … مقابله کنند.

* باید در مقابل جریان الکتریکی عایق باشد
* نباید مانعی برای کار کردن شخص باشد
* در برابر ضربات مقاوم باشد
* از مقاومت بالا و خوبی در مقابل مواد شیمیایی برخوردار باشد
* ارتعاشات ناشی از کار را به حداقل برساند.
* ایجاد حساسیت نکند
* باعث عرق کردن دست ‌ها نشود
* نسبت به دماهای بسیار پایین و یا بسیار بالا مقاوم باشد
* ساییده نشود

بطور کلی از جمله مشخصات دستکش کار خوب، این است که در برابر فشار های وارد شده بر آن و همچنین در برابر سطوح تیز و برنده، دچار پارگی نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *