دستکش کف چرم

دستکش کف چرم به دستکشی گفته می‌شود، که در برابر سوختگی ناشی از جوشکاری مقاومت دارد. این محصول بیشتر از جنس چرم ضخیم با پوششی از جنس آراماید تولید شده است.

دستکش کف چرم یک نوع دستکش ایمنی نسوز است، که برای کار با مواد داغ و ذوب مواد معدنی و فلزی در صنایعی همانند بلور‌سازی، شیشه‌گری، ذوب فلزاتی مانند سرب، روی، مس و آهن و همچنین در جوشکاری، تراشکاری، تأسیسات، ساختمان ‌سازی و امور عمرانی به کار می رود.

دستکش کف چرم پشت برزنت کف دوبل
دستکش کف چرم پشت برزنت
دستکش طرح کره ای دوبل
دستکش تمام چرم طرح کره ای
دستکش تمام چرم دوبل
دستکش تک انگشتی تمام چرم
در ادامه خواهیم خواند:

دستکش کف چرم چیست؟

دست اندامی است که در کارهای مختلف و زیادی از آن استفاده می شود و ممکن است در معرض خطرات زیادی هم باشد؛ پس تامین ایمنی دست ها امری خطیر و بسیار مهم می باشد.

دستکش ها از جمله ابزارهایی هستند که به منظور حفاظت از این اندام های با ارزش طراحی شده اند.

دستکش کف چرم به دستکشی گفته می‌شود، که در برابر سوختگی ناشی از جوشکاری مقاومت دارد.

این محصول بیشتر از جنس چرم ضخیم با پوششی از جنس آراماید تولید شده است.

دستکش کف چرم یک نوع دستکش ایمنی نسوز است، که برای کار با مواد داغ و ذوب مواد معدنی و فلزی در صنایعی همانند بلور‌سازی، شیشه‌گری، ذوب فلزاتی مانند سرب، روی، مس و آهن و همچنین در جوشکاری، تراشکاری، تأسیسات، ساختمان ‌سازی و امور عمرانی به کار می رود.

دستکش کار چیست

 دستکش کف چرم برای کاربرد های صنعتی مختلف استفاده می شود .  موضوع این مقاله نیز در رابطه با دستکش کار کف چرمی است .

دستکش ‌های ایمنی به دلیل کاربرد زیادشان در انواع کار ‌ها و مشاغل، در کارگاه ‌های کوچک تا کارگاه های بزرگ استفاده می‌شوند. جنس مواد اولیه بکار رفته در این دستکش ‌ها از مواد و الیاف مختلفی همانند مواد پلیمری، بافت فلزی، پارچه کتان ضخیم، پنبه، چرم و مواد پلاستیکی است.

برخی از ویژگی ها و مشخصات این نوع از دستکش های ایمنی به شرح ذیل می باشد:
* دارای کف چرم و بسیار مستحکم
* مناسب برای کارهای صنعتی با فلزات
* کیفیت ساخت مرغوب
* برخوردار از دوخت محکم
* جنس دستکش از چرم
* جنس رویه از برزنت
* برای کار های ضد برش مناسب نمی باشد
* از جمله کشور های تولید کننده این دستکش ایران است.
* مناسب برای صنایع ریخته گری، فلزی، جوشکاری و … .
با استفاده از دستکش کف چرم، تهویه مناسب هوا در دست ها امکان پذیر خواهد شد و از تعریق دست ها در دستکش جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانیم : قیمت دستکش کار


انواع دستکش کف چرم

قبل از توضیح انواع دستکش کف چرم، باید اشاره کرد که دستکش ها انواع مختلفی دارند. من جمله دستکش ایمنی آتش‌نشانی، دستکش ضد برش، دستکش عایق مواد شیمیایی، دستکش ژله ای، دستکش عایق الکتریسیته و دستکش چرمی، که از انواع دستکش کاری یا ایمنی هستند.

یکی از حیاتی ترین مواردی که در انتخاب دستکش مناسب باید مد‌نظر داشته باشید، این است که دستکش فعالیت شما را محدود نکند و باعث پایین آمدن دقت و تسلط شما در کار هایتان نشود. همچنین کیفیت و جنس دستکش هم بسیار مهم است تا باعث حساسیت یا تعریق نشود.

بیشتر بخوانیم : فروش دستکش کار

قیمت دستکش کف چرم

استفاده از ابزار های ایمنی در هنگام کار در محیط های صنعتی بسیار مهم و حیاتی است.

یکی از مهم ترین ابزار های ایمنی دستکش است و یکی از عمومی ترین و همگانی ترین دسته های دستکش ایمنی، دستکش کف چرم است.

دستکش کف چرم، مقاومت و دوام بالایی در برابر پارگی و همچنین فرسودگی دارد.

از آنجا که این دستکش پرکابرد است، قیمت دستکش کف چرم یکی از مواردی است که بسیار از کارشناسان فروش ایمن آریان پرسیده می شود.

 

از آنجا فاکتور های مختلفی همچون قیمت مواد اولیه، نرخ ارز و … در قیمت دستکش کف موثر است، نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت.

قیمت دستکش کف چرم

قیمت دستکش کف چرم نسبت به دیگر دستکش های هم رده بسیار مناسب تر و به صرفه تر می باشد و شما عزیزان برای اطلاع از قیمت های دستکش کف چرم و انواع دیگر دستکش های ایمنی، می توانید از طریق شماره تلفن درج شده در سایت ایمن آریان با ما تماس بگیرید.

انواع دستکش کف چرم، بدلیل موارد کاربرد گسترده، از مواد گوناگونی ساخته می شوند. بطور عمده انواع دستکش کف چرم را از مواد زیر تهیه می کنند:
پارچه: انواع پارچه مانند پارچه کتان، پارچه نخی، پارچه برزنتی و حتی پارچه آلومینیومی نیز در تولید دستکش استفاده می شود.
معمولا جهت بالاتر بردن مقاومت دستکش در هنگام کار، از روکش هایی از جنس نیتریل یا لاتکس نیز استفاده می شود.
چرم: دومین ماده معمول در ساخت و تولید این دستکش ها، چرم می باشد. چرم گاوی دباغی شده، به قصد مقاومت بالا در برابر اجسام خارجی، برای تولید دست پوش ایمنی بسیار مناسب و با اهمیت می باشد. البته معمولا از چرم بز نیز برای تولید انواع خاصی از دستکش استفاده می شود.
لاستیک: سومین ماده پر کاربرد در ساخت دستکش کار، لاستیک مصنوعی (Synthetic Rubber) و لاستیک طبیعی (Ruuber) که به نیتریل نیز شهرت دارد، می باشد.

بیشتر بخوانیم : دستکش برزنتی

خرید دستکش کف چرم

دستکش های ایمنی از الزامات بسیاری از کارها می باشند. این دستکش ها تنوع بسیاری دارند و از جنس های متفاوت و با ویژگی های مختلفی ساخته و روانه بازار می شوند.

هنگام خرید دستکش کف چرم، علاوه بر قیمت و ظاهر محصول، کیفیت آن را نیز مد‌نظر قرار دهید. اکثر انواع بی‌کیفیت و نامرغوب محصولات چرم، پس از مدت زمانی پوسته پوسته می‌شوند و رویه آن ها دچار ترک ‌خوردگی می‌شود.

لایه زیرین دستکش کف چرم بایستی به‌ خوبی دوخته شده و جنس آن نرم باشد. دستکش کف چرم باید محکم، منظم، ظریف و زیبا دوخته شود و سایز دستکش کف چرم باید کاملاً راحت و اندازه دست ها باشد.
تولیدی ایمن آریان اقدام به عرضه و فروش دستکش های کار یا دستکش های ایمنی می نماید که برای خرید می توانید به آن مراجعه کنید.

تولیدی ایمن آریان انواع دستکش های کار و همینطور دستکش کف چرم را با کیفیت بسیار مطلوب و قیمت مناسب و به صرفه عرضه می کند.

نکته جالب توجه این است که مجموعه ایمن آریان انواع دستکش های ایمنی و دستکش کف چرم را به صورت عمده به فروش می رساند و شما با قیمت بسیار مناسب تر از بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی، می توانید این دستکش ها را خریداری نمایید.

خرید محصولات ایمن آریان، از طریق تماس با شماره تلفن ذکر شده در سایت صورت گرفته و امکان ارسال به تمامی نقاط کشور وجود دارد.

موقعیت مکانی شرکت تولیدی ایمن آریان در تهران

سخن پایانی

تقریباً در تمام شرایط کاری، از خانه تا محیط‌ های مختلف صنعتی، استفاده از دستکش امری ضروری به ‌نظر می‌ رسد. تنوع مدل ‌ها و جنس دستکش‌ های مختلف شما را در انتخاب و استفاده از دستکش ترغیب می ‌کند. دستکش کف چرم از محبوب‌ ترین انواع دستکش ‌های کار برای افراد شاغل در حوزه های مختلف، به خصوص حوزه مربوط به جوشکاری و مواد موذاب و داغ است چرا که این دستکش مقاومت بالایی در برابر گرما دارد. اگر شما هم فرد یا افرادی را می شناسید که دستکش کف چرم می تواند برای آن ها مناسب باشد، این مقاله را با آن ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول دستکش کف چرم

دارای کف چرم و بسیار مستحکم
* مناسب برای کارهای صنعتی با فلزات
* کیفیت ساخت مرغوب
* برخوردار از دوخت محکم
* جنس دستکش از چرم
* جنس رویه از برزنت
* برای کار های ضد برش مناسب نمی باشد
* از جمله کشور های تولید کننده این دستکش ایران است.
* مناسب برای صنایع ریخته گری، فلزی، جوشکاری و … .

دستکش برزنتی کف چرم
دستکش کف چرم دوبل
دستکش کف چرم صنعتی
دستکش کف چرم ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *